mack_ Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hvorfor bare ikke sende de 30 gratis meldingene dere får fra telenormobil.no og bli fornøyde da telenorfolk? De som har NetCom får da ikke sende derfra de heller! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hvorfor bare ikke sende de 30 gratis meldingene dere får fra telenormobil.no og bli fornøyde da telenorfolk? De som har NetCom får da ikke sende derfra de heller! ****** ta, altså. helvetes telenor! prioritere sine egne kunder? hva er det for noe tull? FU telenor! Lenke til kommentar
e[ca] Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Men når du logger deg inn på Planit, så står det jo: "NetCom kunder får mest! Det er fortsatt gratis å sende SMS fra PlantIt og mother. NetCom kunder får 25 gratis meldinger per måned, andre mobilabonnenter får 10. Når gratismeldingene er oppbrukt kan du sende så mange du vil til kun 79 øre per SMS." Eg vil ha mine 10 gratis SMSar for juni Kjære lille venn, hør nå her.. Logg deg inn på telenormobil.no, der får du 30 gratis sms/mnd ut sommeren. Etter det kan du vel begynne å gjøre som folk flest - kjøpe kontantkort? :wink: Edit: Så det ble nevnt før Lenke til kommentar
hemo Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 På Telenormob.web'en står det: "Som Telenor Mobil-kunde kan du sende 30 SMS fra Internett hver måned uten at det koster deg noe ekstra. Tilbudet gjelder ut 2003." ..eg sendte ei melding, men den teller ingenting.. Eg kan ikkje sjå kor mange eg har igjen, liksom... Dette var litt suspekt... Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Herregud, nå får folk skjønne at de ikke kan klage over at gratistilbud fra konkurrenter til ens egen mobilleverandør blir dårligere eller borte... Registrer deg på eurobate, inpoc og gulesider, så har du iallfall 3+3+5= 11 gratis SMS hver dag (hvis jeg ikke husker feil). edit: skriveleif Lenke til kommentar
hemo Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Herregud, nå får folk skjønne at de ikke kan klage over at gratistilbud fra konkurrenter til ens egen mobilleverandør blir dårligere eller borte... Klager ik ove d.. klage ove at 1 tilbud som var der (opent for alle) forsvinner. Vi må ha lov å bli litt skuffa når 1 tilbud vi har blitt glade i å bruka plutseli blir tatt vekk.. Utn advarsel, og når d står på web'en til Planit at d e der enno... Men "vil ha" betyr ik d samme som "skal ha" ..for vi vil jo ha alt, gratis, alltid... 8) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Klager ik ove d.. klage ove at 1 tilbud som var der (opent for alle) forsvinner. Vi må ha lov å bli litt skuffa når 1 tilbud vi har blitt glade i å bruka plutseli blir tatt vekk.. Utn advarsel, og når d står på web'en til Planit at d e der enno... Men "vil ha" betyr ik d samme som "skal ha" ..for vi vil jo ha alt, gratis, alltid... 8) kan du skrive det på nytt igjen, på norsk? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Herregud, nå får folk skjønne at de ikke kan klage over at gratistilbud fra konkurrenter til ens egen mobilleverandør blir dårligere eller borte... Klager ik ove d.. klage ove at 1 tilbud som var der (opent for alle) forsvinner. Vi må ha lov å bli litt skuffa når 1 tilbud vi har blitt glade i å bruka plutseli blir tatt vekk.. Utn advarsel, og når d står på web'en til Planit at d e der enno... Men "vil ha" betyr ik d samme som "skal ha" ..for vi vil jo ha alt, gratis, alltid... 8) Selvsagt er det lov å stille spørsmål. Ikke deg jeg henviste til med "klage". Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 skuff å ikkje få denne mnd. Det var knall når me fekk 25 gratis pr dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå