Gå til innhold

Ingen gratis Mother-SMSar i Juni?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tidligere var det slik at Telenor abonenter kunne send 10 gratis sms fra Mother.no hver måned. De som hadde Netcom abonemang kunne sende 25 gratis hver måned.

 

Jeg også har telenor mobil og jeg har heller ikke fått noen denne måneden.

Lenke til kommentar

ok, så det er bare NetCom-kunder som har fått grats-SMSar på mother.netcom.no (web-tenesta, altså)...

 

Kan vi kreva noko her? Vi blei ikkje advart, og det står at vi kvar månad får nokon gratis. Kven hyrer inn advokat?

 

Eg vil ha gratis-SMSane mine :evil:

Lenke til kommentar

i gode gamle dager kunne man sende 20-25 sms gratis hvert døgn fra mother.no, om du hadde telenor eller netcom.... så etter å ha gledet mangen i noen år, så gikk de over til 10 gratis sms i måneden i steden for 20-25 for dagen...

 

nå får man ingenting, har ikke fått noen gratis mld denne måneden, men om du har netcom så får du nok litt fordeler, men vi andre som har telenor får nok ikke det.... :grumpy:

 

det begynte bra med mother.no, men har utviklet seg i en negativ retning... :evil:

Lenke til kommentar
kan dere ikke bare gjøre som andre, fornuftige mennesker, da? kjøp et par-tre kontantkort-startpakker fra netcom, så har dere 150kr å sende meldinger for, pluss 50 gratis per måned. koster et par hundrelapper, men så har dere gratis sms'er resten av livet.

 

Får man sitt eget telenormobilnummer som avsendernummer da? vist ikke så er jo vitsen borte? gidder liksom ikke å sitte å skifte simkort hele tiden, eller skrive at de må svare på et spes. nummer - Det blir FOR tungvindt!

Lenke til kommentar
Får man sitt eget telenormobilnummer som avsendernummer da? vist ikke så er jo vitsen borte? gidder liksom ikke å sitte å skifte simkort hele tiden, eller skrive at de må svare på et spes. nummer - Det blir FOR tungvindt!

Einig at dette blir litt dumt. Ikkje tungvindt å skifta SIM - d går fort. Problemet er å sende frå ulike nummer. Når folk skal svara blir dei usikker på kor dei skal senda svameldingane. Så ender du med å måtte putte inn alle sim-korta dine i desperat undring på om nokon har sendt deg SMS på det 2. eller 3. nummeret ditt.

 

Passer ikkje for maniske personar, nei :o

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Men når du logger deg inn på Planit, så står det jo:

 

"NetCom kunder får mest!

Det er fortsatt gratis å sende SMS fra PlantIt og mother. NetCom kunder får 25 gratis meldinger per måned, andre mobilabonnenter får 10. Når gratismeldingene er oppbrukt kan du sende så mange du vil til kun 79 øre per SMS."

 

Eg vil ha mine 10 gratis SMSar for juni :grumpy:

Lenke til kommentar

er det noen vits i å klage? det blir ferre å ferre steder man får gratis sms nå... Har man vanlig netcom abb får man 25, har man netcom Mthr Kontant får man 50. har man telenor får man tydeligvis ingenting...

 

bare å prioritere det folkens, har dere lyst på de sms'ene så gå over til netcom!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...