Raspeball Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Hei Saken er som følger: Skal kjøpe/bygge meg ny PC, og med dette følger et nytt kabinett. Etter diverse anbefalinger (se forøvrig min "Hjelp-til-kjøp-av-PC"-tråd for flere detaljer) er det to kandidater som for øyeblikket peker seg ut: Nummer 1 og Nummer 2 Begge ligger innenfor hva jeg kan tenke meg å bruke på kabinett. Vil helst ikke gå mye over dette. Så er det både fordeler og ulemper. Nummer 1 er støydempet og strømforsyning følger med, noe som i utgangspunktet er positivt for min del. Dog vet jeg ingen ting om kvaliteten på strømforsyningen. Nummer 2 tiltrakk meg med støvfiltrene på viftene og det som tilsynelatende viste seg å være bedre lufting. Nå er det etter hva jeg forstår ikke store saken å ettermontere støvfilter på viftene, så det kan jeg jo fint gjøre på nummer 1 også. Det store spørsmålet blir derfor om strømforsyningen som følger med nummer 1 er verdt pengene? Hvis du sitter på en diamant av et kabinett så ikke nøl med å rope ut. Jeg har ikke sittet å lett etter gode kandidater, men observerte bare at nettopp disse to var på tilbud hos Komplett denne helgen På forhånd takk for alle svar Lars Endret 24. januar 2010 av Raspeball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå