Tunky Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Heisann. Skal på en klassetur til Oslo i Februar og vil en tur i en merchandise-butikk. Hvilken har best utvalg? Har sett at Rockmerch.no har en butikk Oslo. Er også greit om den er lett tilgjengelig, så jeg klarer å finne den. - Takk! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) De har åpnet butikk på Grünerløkka. Ta trikk 11, 12 eller 13 til Nybrua så ligger butikken rett ved! Rockshop altså, tror selve butikken heter Rockmerch. Det er også gåavstand fra Karl Johan. følg trikkelinjene gjennom Storgata og til Venstre etter brua ved Anker Hostel/hausmannsgate trikkestoppet Endret 24. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Takk for veibeskrivelsene! Tror det er Rockmerch.no som har Rockmerch-butikken, ikke Rockshop. Hehe. Er det noen andre som har enda bedre utvalg? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Kommer jo helt ann på hva slags merch du skal Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg skal ha Metallica, men en annen skal ha Avenged Sevenfold og en tredje som kanskje blir med skal nok ha Megadeth eller noe. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 De har en del t-skjorter på Bodymap på Arkaden Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Bra utvalg på Bodymap ja, noget stive prisar, men er vel ikkje anna å forvente for offisiell merch. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg var innom der. Dro også til Rockmerch sitt utsalg i Oslo. Like bra utvalg, hyggeligere betjening og bedre priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå