tommynes Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg tok med meg noen DVD'er for å ha noe å ha se på om kvelden i forsvaret. Den første filem fikk jeg sett, men dagen etter ville ikke pc'en samarbeide. Jeg putta filmen inn ,men dette registerte ikke pc'en og når jeg dobbeltklikker flyttbar disk E: står det "Sett inn en disk". Hva er feil? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Sansynlig vis greier ikke PCen å lese plata. Lenke til kommentar
tommynes Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Det skjønner jeg, men hva er grunnen til dette? Spilleren har funka bra tidligere Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Sjekk for riper, aksder, fingermarker på DVD-platen. Er det brent plate kan den være feilbrent evt. ikke avsluttet. Er det originalplate; sjekk hvilken sone den er i forhold til hva DVD-leseren er satt opp for. Virker den første filmen fortsatt eller har du trøbbel også med den? Lenke til kommentar
tommynes Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Nei, nå funker ingen dvd-er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå