smlXL Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hei! jeg har akuratt fått en tank av xspc, kobla opp hele vannkjølinga som vanlig med destillert vann og PT nuke (2 dråper). Har lekktesta nå siden 20:00 og alt har vært fint intil siste gang, da jeg skulle teste hvor varmt vannet ble uten noen vifter som blåste igjennom radiatoren. Jeg etter 3 timer kom vannet opp i 34,5 grader og jeg opptaget små partikler som flyter rundt akuratt over der pumpa sirkulerer. har ringa de ut på dette bilde blandt alle luftboblene, kansje ikke lett å se... Hva er dette? Alger? Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 ser nesten ut som små luftbobler Lenke til kommentar
smlXL Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 ser nesten ut som små luftbobler Noen med et seriøst svar? det er absolutt ikke luftbobler, Hadde du lest første posten skrev jeg: har ringa de ut på dette bilde blandt alle luftboblene, kansje ikke lett å se. i dag har jeg tatt pcen dit den skal stå fast og det har blitt mindre av disse som flyter rundt, men de er der ennå :S de flyter bare i overflaten. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Kan være rester fra produksjonen av blokkene osv. Vist det er alger så vill du merke det etter hvert men vill ikke tro alger beggyner og "gro" i systemet etter bare tre timer. Vist du merker at temperaturen din er høyere enn normalt så bør du sjekke mer rundt disse partiklene du har. Og det ser ut som det er en del luft i systemet ditt ut i fra bildet. det burde du prøve og få ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå