CebteR Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hei. Prøvde meg for første gang å ta bilder av vånndråper. Arrtig opplevelse må jeg si. Hadde vært koselig å høre hva dere syns 16 år og rimelig ny innen foto, så ikke grill meg^^ Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg ble ihvertfal positivt overrasket i forhold til hva jeg forventet med tittelen på tråden.. men det ser ikke helt skarpt ut? Og kanskje det hadde gjort seg bedre om kameraet var ca på høyde med dråpen? Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Skarpheten er nok ikke helt på topp nei. Kan nok skyldes at dråpen ikke traff der jeg hadde valgt fokus, og litt cropping. Grunnen til at det er tatt litt høyt er jeg klar over, men bena på stativet mitt er helt ødelagt, så de sitter fast ^^ Endret 24. januar 2010 av Tor-Eirik Lenke til kommentar
ferik Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har du ikke da mulighet til å høyne vannet? Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Det er nok fult mulig, men jeg brukte en klar vannbolle med ark under, og bollen er såpass rund at det er litt risky å heve den. Men ja, har nå lært at kamera litt lavere er et smart triks. Får prøve det neste gang Endret 24. januar 2010 av Tor-Eirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå