Smif Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg er på jakt etter promillebriller. For dere som ikke har hørt om det er det "slalåmbriller" med spesialglass for å simulere en beruset tilstand. Har hørt de finnes i styrke 1-3 promille. Så det først på senkveld, men har i ettertid også hørt at forsikringsselskap og politiet bruker dette i opplæring. Hadde vært fantastisk gøy på en fest! Er det noen som vet hvor man kan få tak i dette. Jeg finner det ingen steder på nettet. Det er vel ikke ulovlig? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 jeg ville gått for sveisebriller.....fåes billig på biltema. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Haha! På 70 tallet solgte de hasj briller i Norge slik at de mindreårige skulle få føle rusen Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hadde vært fantastisk gøy på en fest! Hehe, er det slik at hvis du er litt pussa allerede, og tar på deg et par "trepromilles" starter du å spy som en gris? Lenke til kommentar
Smif Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Det er verdt et forsøk! (hvis jeg får tak i det) Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Har ikke sjekket om noen av dem sender til Norge, men uansett såpass dyrt at jeg vil tro de er uaktuelle uansett: Drunk Busters Drunk & Dangerous Glasses Impairment Goggles Fatal Vision® Goggle Drunk & Disorderly Goggles Set Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 en kompis av meg lagde "syrebriller" det var blanke slalombriller med et plastark som er inni flatskjermer elns. var ganske freaky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå