yNx Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Har dere vært på www.msn.no med Opera? Det har jeg og sidene er jo heeelt syke. Hvis dette er gjort med hensikt skjønner jeg ikke vitsen. MSN tjener jo på at man er på sidene deres og det begynner å bli mange operabrukere nå. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Microsoft eier MSN eller en del av det, så vil de så klart at du skal bruke Interett Explorer. Jeg bruker Opera selv og tenker ikke gå tilbake til IE. Hvis jeg må bruke IE for at en side skal se bra ut gjør jeg det og bytter tilbake til Opera da jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Cozzie Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hva er galt med denne siden i Opera? Ser ingen forskjeller fra Opera eller Explorer :-? Lenke til kommentar
yNx Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Hva er galt med denne siden i Opera? Ser ingen forskjeller fra Opera eller Explorer :-? Nei, nå har de tilpasset den for opera. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jøss... Så søtt gjort av Microsoft... :wink: Bare de fjerner den "browser warningen" til hotmailen, så ville jeg kanskje registrert en fake hotmail konto også... (som spam konto altså). Edit: OMG! De har faktisk gjort det også! Funker selv med identify som Opera! Lenke til kommentar
yNx Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Jøss... Så søtt gjort av Microsoft... :wink: Bare de fjerner den "browser warningen" til hotmailen, så ville jeg kanskje registrert en fake hotmail konto også... (som spam konto altså). Edit: OMG! De har faktisk gjort det også! Funker selv med identify som Opera! omg, trodde det var generøst nok av vår kjære Bill å la Opera kjøre som standard browser i Win XP!!! Men neida! Hurra for Microsoft, måtte de leve lenge Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 omg, trodde det var generøst nok av vår kjære Bill å la Opera kjøre som standard browser i Win XP!!! vel, /me får berre stygge "dosvinduikon" på alle html filer når opera er standard browser Lenke til kommentar
lobster Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Da er det bare Skandiabanken igjen Er så kjipt å måtte bytte ident til msie... Lenke til kommentar
Loffen Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 omg, trodde det var generøst nok av vår kjære Bill å la Opera kjøre som standard browser i Win XP!!! vel, /me får berre stygge "dosvinduikon" på alle html filer når opera er standard browser Min Datamaskin: Verktøy --> Mappealternativer --> Filtyper Her kan du endre ikoner for alle dine filtyper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå