Black Star Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Har spilt Classic WOW en stund nå, og er litt nysgjerrig på Burning Crusade og Wrath of the Lich King ettersom min hovedkarakter nå er level 58, og level cap på Classic er vel 60. Det står jo om forskjellene på Wow Europe, men hvilke forskjeller (fordeler og evt. ulemper) vil man merke best, bortsett fra ny level cap og nye områder? Er det verdt det for en solo-spiller fremfor å bare levle opp andre/nye karakterer? Bør jeg kjøpe Burning Crusade først, og vente med Lich King til jeg nærmer meg level 70? Eller er det gode grunner til å kjøpe begge samtidig? Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 jeg kjøpte alt samtidig. er et hav med nye ting å prøve ut. en ny planet, et nytt kontinent, nye yrker, ny rase, ny klasse, ny ditt, ny datt. absolutt verdt penga. er jo så billig i tillegg at det finnes ingen unnskyldning. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Har du tenkt å rushe fra 60 til 70 så kan du like godt kjøpe begge neste gang du er på byen, fra level 68 kan du allerede gå over til Northrend (wrath of the lich king) området. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Har du tenkt å rushe fra 60 til 70 så kan du like godt kjøpe begge neste gang du er på byen, fra level 68 kan du allerede gå over til Northrend (wrath of the lich king) området. Kan vel bare oppgradere on-line og betale med kredittkort? Level 59(,5) nå, så i såfall kan jeg jo like greit bare oppgradere i morgen. Så kan jeg ta begge med en gang Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei 1) Jeg startet nylig med WoW, nå har jeg en Blood Elf - Paladin på lvl 29 snart 30. Jeg har for det meste drevet med dungeons/instances. Men, jeg vil også queste litt iblant, feks når jeg venter på å finne en dungeon. Er i Orgrimmar akkurat nå, så hvor bør jeg levle? 2) Ehm, har ikke skaffet meg noe proffessions ennå, kun first aid.. men, jeg har lyst til å tjene penger og det lettest mulig.. hvilke proffessinos bør jeg ha? Som tjener bra og er bra i endgame også? 3) Jeg er en DPS paladin, men jeg vet ikke hvor jeg skal putte pointsene mine i treet. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 1. Tarren Mill > Arathi Highland -> Stranlethorn vale -> Booty bay -> Tanaris -> Ungoro Crater -> Felwood -> Winterspring ... da burde du være noe som level 58 og klar til Outland. 2. Mining + Skinning er vel det beste der ute eller, herbalism og skinning, synes egentlig herb er mer lønnsomt enn mining men det er bare min mening 3. Pass Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 3) Jeg er en DPS paladin, men jeg vet ikke hvor jeg skal putte pointsene mine i treet. Noen som har noen tips? http://eu.wowarmory.com/talent-calc.xml?cid=2&tal=050020000000000000000000000502000000000000000000000005232051203331322133231331 Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 r 3) Jeg er en DPS paladin, men jeg vet ikke hvor jeg skal putte pointsene mine i treet. Noen som har noen tips? http://eu.wowarmory.com/talent-calc.xml?cid=2&tal=050020000000000000000000000502000000000000000000000005232051203331322133231331 Helt enig med denne. Men jeg ville gått (og gikk...): Improved Judgements > 1/3 Heart of the Crusader > Improved Blessing of Might > Seal of Command > Persuit of Justice > Conviction 3/5 > Crusader osv. osv.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Har lyst på en ny karakter nå, men lurer fælt på hva jeg skal velge. Fra før av har jeg: Night Elf - Hunter. Level 64 Jeg må innrømme at jeg liker hunter-klassen veldig godt, da den er meget god til å spille solo med. Pets og god på distanse synes jeg er veldig kjekt. Human - Warrior. Level 20 Virker som en sterk rase, men liker ikke at den har begrenset mulighet til angrep fra distanse. Mangler også pet. Liker heller ikke at den bruker rage i stedet for mana. Dwarf - Hunter. Level 10 Er nok unødvendig med to huntere i utgangspunktet (ser for meg at jeg kan komme til å møte på de samme questene). Mulig jeg legger denne død etterhvert om det ser ut til å stemme. Av klasser har jeg lurt på Warlock. Den har pets, og wands betyr vel at man kan stå på avstand og angripe fienden med spells mens pet'en holder dem unna? Men når det gjelder rase, aner jeg ikke hva jeg bør velge. Av mulighetene Warlock har, så er det kun gnome jeg ikke har fra før (har egentlig ikke lyst til å prøve horde). Synspunkter? Hvilken rase og hvilken klasse anbefales til solo spilling, når jeg har de karakterene jeg har nevnt fra før? Og med tanke på at jeg liker pets og distanse? Endret 4. april 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Siden du liker klasser med pet, og også liker å spille solo er warlock et kjempegodt valg. Jeg har spilt warlock i årevis (human) og anbefaler det absolutt. Skal du fortsette å spille alliance er det kun human og gnome du kan velge mellom. Smak og behag for din del selvsagt. For min del ville jeg gått for human pga. økt reputation racial. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Takk for svar Azagrath. Etter å ha lest litt, så virker det som warlock krever litt mer enn de andre klassene. Høres derfor ut som et spennende valg. Og basert på hva du sier, tror jeg derfor at jeg havner på det. Har en human fra før, så kunne tenke meg å prøve gnome. Men er det dumt i forhold til human? Hva menes med økt reputation racial egentlig? Endret 5. april 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Humans får 10% mer reputation hos alle factions (gjør du f.eks et quest som normalt gir 100 rep så får du 110 som human). Ikke at det er all verden, så valget er ditt. Generelt sett har ikke rase så altfor mye å si, så hvis du vil prøve gnome så bare gjør det Lenke til kommentar
Shakazahn Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Lord Godfrey nede av en level 20 solo, world first! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå