nagina Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Gems på ringer? du mener kanskje enchant på ringer? Lenke til kommentar
opar Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Kan hende jeg forsnakket meg der Men får ikke JC ekstra spot for gems, eller får de kun JC-gems? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg trur JCs får bruke 1 eller 2 gems som er enda bedre enn epic gems. Mulig de får noe mer også, men det er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 JC får 3 unike gems med høyere stats enn hva vanlige gems gir. Tidligere kunne disse plasseres i hvilke som helst slot'er uansett farge, men i tillegg gi socket-bonus. Dette ble forandra for noen patcher siden, så nå må gems følge fargene for å få bonusen. (som skjelden eller aldri er verdt det, men det er en annen diskusjon). Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Gems på ringer også!? Ca. hvor dyrt er dette og lvle? jeg KAN skaffe mining mats selv ettersom det blir fort dyrt vis du skal lvle kraftig.. (Mistenker JC bruker endel mats fra mining? ) Fikk ikke med meg alt, men mener du hvor dyrt det er å levle JC? En side, kan linke senere, opplyser at for mats på min server fra ah, ville jeg brukt omtrent 7250g. Dette får jeg ikke til å stemme, så jeg ville sagt rundt 2500g med å mine selv. Før 150 skal du så og si Prospecte ALT du får. Hvis det ikke var dette du mente, hjelper det sikkert andre Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Herregud, hva søren er det som skjer i AV? Det er rene slaktefesten! Ikke morsomt i det hele tatt å bli one hitta hele tiden, der blir så forbanna tåpelig. Skal innrømme at jeg er noob i PvP, men søren heller, har jo ikke sjans i havet! Endret 1. februar 2010 av Selvin Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Herregud, hva søren er det som skjer i AV? Det er rene slaktefesten! Ikke morsomt i det hele tatt å bli one hitta hele tiden, der blir så forbanna tåpelig. Skal innrømme at jeg er noob i PvP, men søren heller, har jo ikke sjans i havet! Det er dette Blizzard prøver å gjøre noe med i følge utallige blå poster (Blå poster er uttalelser fra Blizzard ansatte). Blizzard vil at kampene (pvp) skal vare lenger. Så holdt ut! Fiks er på vei! Endret 2. februar 2010 av gamer73 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det er flott å høre! For oss normal character players, altså non twinks, blir det utrolig tåpelig. Slaktefest, rett og slett... Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 PvP er i mine øyne elendig og gøy samtidig, enten så er du twink eller så blir du slaktet. (Litt overdrevnt, mulig, men folk som er OP er litt vanskelige og ta) Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 PvP er i mine øyne elendig og gøy samtidig, enten så er du twink eller så blir du slaktet. (Litt overdrevnt, mulig, men folk som er OP er litt vanskelige og ta) Folk som er OP? MAO Low level heirloom warriors vs mages? 80 Affliction Warlock vs Gangbang i AV? Sånn er det bare =/ Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Plag vettet av dem hvis du ikke kan drepe dem. Hold deg sammen med noen som gjør bedre skade og spam det du har av irriterende spells på motstanderne hans. Gjør det du kan for å gjøre jobben til alle andre på teamet ditt litt lettere og omvendt. Hvis du har god innsikt i hvordan battlegrounden fungerer, så kan du passe på å rapportere når det skjer kritiske ting. Når det prates og samarbeides i en battleground, så pleier man som regel å vinne også. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Trodde nesten ikke det var noen andre som spilte solo =P Har ett noob spm: Mister man karakterene når man ikke spiller eller betaler for spillet? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Så vidt jeg har forstått, så bare "parkeres" kontoen din. Det vil si at alle karakterer og alt du har oppnådd i spillet, samt alt du har i bager og av gull er der når du eventuelt begynner å betale for spillet igjen. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det stemmer, har gjort det selv. De sletter visst aldri kontoer. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det stemmer, har gjort det selv. De sletter visst aldri kontoer. Ved mindre du selv canceller den da, selvfølgelig. Men da tar det vel en stund tror jeg =/ Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har hvertfall kansellert min konto før, og latt den ligge i nærmere et par år, og det gikk fint å starte den opp igjen. Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 PvP : Meh, folk som spiller så ekstremt mye mer en gjennomsnitt og har fullt Relentless (Wrath et eller annet nå?) sett mot folk som er litt mer forsiktig i PvP og ikke er like seriøse (Sikter da på BG, Arena er noe annet).. De folka er vanskelige og ta =P JC som jeg nevnte tidligere : Vil levle opp til 400 ihvertfall, også litt mer etterhvert (stamina wh**e, ettersom andre tanking stats stemmer), og Enchanting = Enchants på ringer blant annet, Blacksmither = Ekstra sockets på noe gear, Skinning = Crit chance, Mining = 60~ stam (passiv buff (aktiv hele tiden)), og lignende. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 PvP : Meh, folk som spiller så ekstremt mye mer en gjennomsnitt og har fullt Relentless (Wrath et eller annet nå?) sett mot folk som er litt mer forsiktig i PvP og ikke er like seriøse (Sikter da på BG, Arena er noe annet).. De folka er vanskelige og ta =P JC som jeg nevnte tidligere : Vil levle opp til 400 ihvertfall, også litt mer etterhvert (stamina wh**e, ettersom andre tanking stats stemmer), og Enchanting = Enchants på ringer blant annet, Blacksmither = Ekstra sockets på noe gear, Skinning = Crit chance, Mining = 60~ stam (passiv buff (aktiv hele tiden)), og lignende. Skinners får også syke wrist enchants, blandt annet 130ap. Lenke til kommentar
Effon Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 PvP : Meh, folk som spiller så ekstremt mye mer en gjennomsnitt og har fullt Relentless (Wrath et eller annet nå?) sett mot folk som er litt mer forsiktig i PvP og ikke er like seriøse (Sikter da på BG, Arena er noe annet).. De folka er vanskelige og ta =PJC som jeg nevnte tidligere : Vil levle opp til 400 ihvertfall, også litt mer etterhvert (stamina wh**e, ettersom andre tanking stats stemmer), og Enchanting = Enchants på ringer blant annet, Blacksmither = Ekstra sockets på noe gear, Skinning = Crit chance, Mining = 60~ stam (passiv buff (aktiv hele tiden)), og lignende. Skinners får også syke wrist enchants, blandt annet 130ap. Ikke skinners, men leatherworkers. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvis du spiller mye tar det ca 2-3 dager å lvl'e JC, ikke ingametid da Njaa, jeg klarte det på 6-8 timer. Brukte 2 timer på og finne en fyr som hadde alle matsa til 1-450 og så begynte og crafte Endte med at jeg måtte lage 2 ekstra bankers og alle med 16 slots bags Og ja, ble dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå