Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kjæreste men ikke venn?

Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjest_*

De jentene som dere ser etter som kjærester, må de være bra venne materiale? Eller kan det være at de oftest ikke er det? Fikk akkurat høre av en at han liker meg. Dette syntes jeg egentlig var litt rart. Litt fordi han flere ganger har sakt at han er ganske så kresen på hvem han gidder å være venn med og de må ha masse til felles med ham, og JEG mener at vi har gasnke lite til felles. Og to fordi det virker som om han egentlig bare interessert i å snakke om seg selv. Så ser gutter på helt andre ting enn vennekjemi i valg av dame, eller kan det være at han syns vi har mye mer til felles og bedre kjemi enn det jeg syns?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helg avhengig av person som koots sier, men det går nok absolutt mest på kjemi - noen gutter ville kanskje gått utelukkende etter utseende og populæritet.

Personelig er det en blanding, Hvor jeg prioriterer Kjemi, Utseende deretter populæritet.

Kjemi er nødvendig for at noe skal vare, ellers sitter dere jo bare der, har ingenting å snakke om, da dere ikke liker det den andre gjør.

Lenke til kommentar

Jeg mistenker at du er ung siden du spør som du gjør, og da er svaret at han sannsynligvis ikke er ute etter en kjæreste som han kan forlove seg med, men en jente han kan kysse og tafse på. Da trenger du bare være pen og ikke irriterende for at det skal vare. Noe det selvfølgelig ikke vil gjøre, men det gjør det så sjeldent i den alderen.

Lenke til kommentar

I "fjortistiden" var det ikke så viktig å være bestevenn med kjæresten, mere bare å vise henne frem med å ha henne på armen eller på fanget. Man så ikke hverandre så mye utenfor skoletida.

Når man blir eldre ser man etter mere enn bare fine pupper og høy status blant gjengen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg mistenker at du er ung siden du spør som du gjør, og da er svaret at han sannsynligvis ikke er ute etter en kjæreste som han kan forlove seg med, men en jente han kan kysse og tafse på. Da trenger du bare være pen og ikke irriterende for at det skal vare. Noe det selvfølgelig ikke vil gjøre, men det gjør det så sjeldent i den alderen.

Er så forferdelig spot on. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...