Knife Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Jeg skal ha i meg: 3500kcal hverdag. I helgene: 3000kcal. Spiser egg, kjøtt og fisk hverdag. Lunsjen og middagen er de 2 måltidene som ofte er forskjellig men det er nesten alltid kjøtt i dem, untatt på dager vi har suppe og graut. På disse dagene pleier jeg ofte å bytte ut kvelds oljen med noe fisk. Jeg prøver ikke å drikke så alt for mye, gikk fra 3 liter melk om dagen til 1 liter. Nyrene har fått skade. Karbohydratene kommer fra det meste av litt poteter/ris/pasta/korn, frukt og melk. Fett er fra animalske kilder og oljer. Jeg skal ha i meg: 3700kcal hverdag. I helgene: 3300kcal. Vekt: 74-75kg morgenvekt etter en tur på dassen. Høyde: 176cm Proteiner om dagen: 160-180g Karbohydrater om dagen: prøver å begrene karbohydratene så mye som mulig. ----- Kostholdet er vedlaggt.kosthold.doc Endret 23. januar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Er enklare å lese viss du setter opp i excel. Går ikkje du på lavkarb-diett? Synes det ser ut til å vere en del karbs der. Bra kosthold du har. Tenkt å oppdatere kver dag, eller kver veke? Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 javel? du kan legge dette i treningsloggen din i stedet for å lage ny post for alt mulig. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg skal ha i meg: 3500kcal hverdag. I helgene: 3000kcal. Jeg skal ha i meg: 3700kcal hverdag. I helgene: 3300kcal. wat Lenke til kommentar
Knife Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 opps. noe jeg har glemt å endre på. Joda, kjører ikke akkurat lavkarbo men moderat-karbo der det bare blir store karb oppfyllinger etter treninger. Til middag og lunsj er det nok 2,5/3 av fatet med grønnsaker/kjøtt og 0,5 av fatet med karbohydrater som poteter, ris, pasta osv. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 javel? du kan legge dette i treningsloggen din i stedet for å lage ny post for alt mulig. La han få lage ny post for alt mulig, er jo mye mer interessant dette en de fleste andre poster som postes her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå