minrompe Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hey Siden jeg klarte å rive ut ledningen til micn og sette meg på headsett så trenger jeg da et nytt headsett. Har et budsjett på 400-600kr så hvis du har gode erfaringer med et headsett eller anbefaler noe så SKRIV det her! :-D kommer til å bli brukt hovedsaklig til gaming men også musikk og film! viste ikke hvilket forum jeg skulle putte tråden i, så hvis jeg har lagt den i feil forum så bare flytt den takk for alle svar! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Kan anbefale Raze Carcharias Gaming Headset. Koster rett over 700kr, men er god lyd, micen funker bra.. Det er også veldig behaglig. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=427657 Mulig du finner det billigere andre plasser. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Man kan få det for 639,- Men jeg ville heller satset på Sennheiser PC 161 som man kan få tak i til 606,- Endret 25. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå