MogensAlfonse Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Aj aj, du er tydeligvis i feil tråd Romis. Du skulle vært i "Elskverdige samtaler i Chatroulette"-tråden... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Aj aj, du er tydeligvis i feil tråd Romis. Du skulle vært i "Elskverdige samtaler i Chatroulette"-tråden... Bare utrykker min mening. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hahaha, det er så morro ! Lenke til kommentar
JayP Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Synes denne var litt morsom Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg og en kompis fikk en 50 år gammel mann til å sette brillene sine på penis. Var litt grose og litt merkelig. Har bilde men peniser er vel ikke så velkomment på dette forumet. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Etter dette slo vi på kamera, satt og pekte på denne stakkaren og lo. Lenke til kommentar
S_J Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Har prøvd dette selv. Spesielt morsomt er det å åpne to vinduer og bruke ManyCam så de i det ene vinduet ser seg selv, de andre vinduet ser også disse. Resultatet blir at folk vinker og viser fingeren ikke bare til seg selv (og meg), men også til andre. Om de skriver kan du selv skrive og de vil tro det er dem de ser. Ligner ikke han der litt mye på en viss statsminister? Non tunge bilder! Hvor tunge da? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Beste.. http://www.youtube.com/watch?v=ebZxCJxd4tk Endret 22. februar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Beste.. http://www.youtube.com/watch?v=ebZxCJxd4tk Haha! Så utrolig genialt! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Se på bildene i rekkefølge. Legg merke til hvordan gliset hans blir større og større. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Enter stjeler mange av dere bildene på Something Awful, eller så er det mange goons her. Er det goons er det festlig, er det stjeling av bilder så ber jeg dere finne på noe selv! Stairs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå