Alliha Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Stemmar for generell info om manycam i førstepost Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 wtf? Kom over ei jente som bodde bare noen mil unna. Er det noe system som connecter folk nermest eller? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Chatroulette søker bare helt tilfeldig Opplevd det selv, ganske rart. Lagt til litt informasjon om ManyCam i førstepost, si i fra hvis mangelfull informasjon MVH EspenFe Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Ja va jævli rart.. Pen va hun og, synd hun bare va 16år Hvor setter jeg på GIF filer? Endret 13. februar 2010 av [email protected] Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Haha, hadde det så jævlig morro med det her igår. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Denne var bra, shoe on head er blåbær i forhold til dette Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Alle tre fikk se samme film, som garantert strider imot reglene til diskusjon.no På han til høyre sa jeg "You like it, doesnt you?" Så nikket han med det ansiktet dere ser der. :!: Endret 14. februar 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) På Chatroulette aner du ikke hva som skjuler seg bak OK-knappen Hehe Prøvde chatroulette etter å lest om det her inne... og etter en rundt 20 next trykk kom det opp en fyr som hadde hengt seg selv i stuen.. Det er faen lite kult å se på, tro meg. Burde vært en report knapp eller noe for det der ble faen i drøyeste laget. Kan trygt si at det satt en liten støkk i meg ja.. syke syke ting.. Endret 16. februar 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 den er nå fake den da. hatt det moro de siste dagene med chatroulette digger når folk får så ekstremt lattis av et eller annet rart man viser folk Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Double fail? Så vidt eg veitt er det vel ein report-link over den framande sin video? Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg har et spørsmål om manycam, dessverre, men jeg er sikker på at det ikke er blitt spurt om før (håper jeg ihvertfall). Jeg finner fram til custom desktop og alt det der, men når jeg har tatt den på den filmen jeg vil ha, så går det ikke an å få det fram på chatroulette. Prøver å stille det inn på cam på cr, men da kommer bare det vanlige kameraet mitt opp. : / What to do? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 du kan velge mellom ditt kamera og maycam på chatroulette på bunnen av kamerabildet ditt. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har kunnet gjort det før, men nå har det forsvunnet. : / Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Noen flere bilder: Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Denne tråden kan vi ikke la dø. Endret 18. februar 2010 av MogensAlfonse Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kan vel nevnes at de fleste bra chatroulette bildene ikke har noen ting på dette forumet å gjøre. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kan vel nevnes at de fleste bra chatroulette bildene ikke har noen ting på dette forumet å gjøre. Jaså? Hvorfor har de ikke noe her å gjøre? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kan vel nevnes at de fleste bra chatroulette bildene ikke har noen ting på dette forumet å gjøre. Jaså? Hvorfor har de ikke noe her å gjøre? Du mener at en mann som utfører seksuelle aktiviteter på en kosebamse er noe du ville puttet på Diskusjon.no? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Synes hele chatroulette mister litt av morroa når det er tilsynelatende lett å manipulere videoen som vises. Men for all del, det er jo en del ekte rariteter også, men dog. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Synes hele chatroulette mister litt av morroa når det er tilsynelatende lett å manipulere videoen som vises. Men for all del, det er jo en del ekte rariteter også, men dog. Helt enig, det bør være akkurat som Omegle, to anonyme og random personer som blir plassert i en bås hvor de kan snakke sammen i fred, syns også kamera fjerner litt av sjarmen? Jeg vil vel kanskje ikke vite hvem jeg snakker med, eller hvordan personen ser ut? Mister litt av mystikken da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå