DiNozzo Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Heisann Lastet ned manycam nå. Tenkte å prøve det på chatroulette. Tok den Jonas Brothers videoen opp på skjermen, men får den ikke på cammen:s Help me!! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Heisann Lastet ned manycam nå. Tenkte å prøve det på chatroulette. Tok den Jonas Brothers videoen opp på skjermen, men får den ikke på cammen:s Help me!! Velg Sources der dei to fanane på toppen er. Så veljer du Desktop nest nederst, og deretter Custom desktop Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Har hatt det mye morsomt nå men vært sløv med screenshots, eneste jeg har tatt til nå annsiktsytrykkene dies var artigere i begynnelsen.. noen som vet en kjapp måte og ta mange screenshots på? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er jo knall dette her Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 haha, jekg lekte jonas brothers, og kom fram til en gruppe på kanskje 6 personer, 4 jenter 2 gutter, jentene var helt gale, og etter ca 10 min begynte de å skjønne det, og guttene lo hele tiden.. haha Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 JIZZ IN MY PANTS Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Trolla i dag og i går på manycam med 2 nice chicks som fingra, så randomly åpna bilde i paint der jeg har tegna en katt over pussy + skrevet "pussehh ^^" over Morsomt å se når det er mange folk som sitter der og er helt i hundre når de ser dem, så åpner vinduet med pusseehh og de blir skuffet :!: Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Åh jeg har hatt det så jævlig moro med chatroulette i dag. Jeg har en genial video jeg bruker, men har ikke lyst til å dele den her. Gjør jeg det kommer alle til å bruke den, og den blir like lett å gjennomskue some jonas brothers. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 ingen måte og få bort laggen som er når man bruker youtube filmer? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 jo, kjøp deg ein ordentleg pc. Eller oppgrader internettlinja di. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Da får det bare verr Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 du kan trøste deg med at for mange så lagger cam'en òg Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Heysann:) Inne på manycam, skal jeg bruke custom desktop da? Jeg legger den over Jonas Brothers videoen, men når jeg tar opp chatroulet filmer den jo CR :s help =) Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Inne på manycam, skal jeg bruke custom desktop da?Jeg legger den over Jonas Brothers videoen, men når jeg tar opp chatroulet filmer den jo CR :s Den filmer det som kommer over der du valgte custom desktop. Ha oppe 2 internett vinduer samtidig ved siden av hverandre, den ene med Cr, og den andre med filmen du vil vise. Han der sitter faktisk å snorter coke... Så det hvite pulveret på plata før han bøyde seg ned. Endret 1. februar 2010 av Sjulimann Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hvordan får jeg manycam til å bare vise youtube filmen ? Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvordan får jeg manycam til å bare vise youtube filmen ? Gå på Sources på de to fanene øverst i manycam. Så velger du desktop på venstresiden, og senere velger du "custom desktop" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 "Hey, are you alright?" Haha, hvordan går det ann å være så dum? :!: Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Haha,så fett!! Har ikke fått teste selv enda,men lest gjenomm alle sidene. Mye morsomt Lasta ned manycam nå. Men hvor skaffer dere de bilene (make this face) og foreksempel det katte bilde som cyph fant ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå