Insomniatic Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Verktøy -> Konfigurasjon av lyd og video. Velg ManyCam, så kan du bruke den på msn Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 dreiv å trollet med trollface, med teksten "make this face", av ca 30-40 som jeg connecta til så var det 5 som prøvde å lage det fjeset. ikke mange, men jeg fikk meg en god latter der de satt å prøvde å lage ett fysisk umulig smil. + at jeg traff på en /b/rother pic somewhat related Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 ahaha, kjørte opp jonas brothers og samtlige som så på sa "hey fags" Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 ahahaha! To jenter på 13 som trodde de snakka med jonas brothers. Enten det eller så spilte de ekstremt bra! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ikke bilde, men vil ha dette i mine innlegg Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 "Å NEI IKKE DU!!" Jeg ler Ontopic: Tenk hvor glad jentene blir! Også bare nei, det var visst ikke dem likevell. Syntes jo synd i dem, not. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Haha det her så jo konge ut! Likner litt på Omegle, bare med cam. Trur jeg bestiller cam asap! Edit: Brøt selvfølgelig regelen om at man skal ha med et bilde... Sorry. Endret 26. januar 2010 av Sjulimann Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 1 guy 1 cup er nesten litt for ondt for chatroulette Neeeiiiiidaaaa... Om det er for ondt for chatroulette kan dere diskutere. Selv ville jeg brukt et ord som begynner på noe engelskmenn drikker og slutter på noe jeg jobber med. Men som admin sier jeg at det er for "ondt" for forumet, selv i sladdet tilstand. Minner også om at det lov å legge andre typer støtende bilder i spoiler. Noen poster slettes. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Haha, syns nesten synd på alle som trur på det som er på chatroulette ufatteleg mange på skulen som gjer det Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Haha, syns nesten synd på alle som trur på det som er på chatroulette ufatteleg mange på skulen som gjer det Det var ein som hadde møtt "to fine svenske jenter" Så fortalde eg om 4chan. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 om noen møter på EAT THE SANDWICH! med ditt eget cam med en sandwich i så veit dere hvem det er Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Har hatt det så INN I HELVETE morsomt den siste timen! :!: Fant frem camhub.com og valgte en jente, for så å streame henne på chatroulette og late som om jeg var henne. Det var vanskelig å få det til å se ut som om det var jenta som skrev, men jeg fikk det skikkelig til 2 ganger. Her er chat-loggen etter den mest vellykkede. Ikke så spennende å bare lese, men jeg kom ikke på å ta det opp eller noe. Stranger: whoaStranger: hey Stranger: stop dancing for a sec You: okay You: hello there Stranger: where are you from Stranger: hey! You: wont tell You: its a secret Stranger: :O no fair You: hyes it is ^^ Stranger: so why dancing in front of strangers? You: for fun Stranger: lol...half the guys here are jacking off You: like this Stranger: ahahahah You: yea i know You: a bit gross but whatever Stranger: doesnt that bother you though You: no not really Stranger: weeeee Stranger: lets dance together! Stranger: hahaha You: wait, u dont have a cam You: silly Stranger: nope dont have one Stranger: are you passing? You: passing? Stranger: cause no webcam? You: yea You: something like taht Stranger: nooooo \ You: no fair i have to dance alone Stranger: im dancing...trust me You: hmmm, i MAY do another dance You: hmmm, i MAY do another dance You: o, 1 sec Stranger: i know how to dance latin music Stranger: whoa. right on girl! You: yup Stranger: you take dancing lessons? You: yes You: been doing since i was 11 Stranger: I can teach you some moves if you'd like! You: oh, you THINK You: bet i know them all You: or what+ Stranger: nooo. hmm do you know how to dance ballenatos? You: ?* You: well, no You: thats not my style Stranger: ha! there! You: yes, okay.. You: so you know a bit more than me You: new dance? Stranger: nice room by the way. red and all passionate You: yes, its my dancing room You: well You: music room You: i play keyboard too Stranger: play any instruments? Stranger: awesome!\ You: You: THERE You: LOOK You: ITS A FUCKIGN FAKE You: FUCKING GOTCHA Stranger: ahahahahaha Stranger: nice one!!! You: http://www.camhub.com/cam/SunBeamBabe/ You: go there to talk to her You: seems to be free but i dunno Stranger: ahahahahah!!!!!!!!!!!1 Stranger: nice one dude! You: btw, how was my acting?` Stranger: pretty good You: thanks You: bai bai Et par pix. Endret 27. januar 2010 av Benny Lenke til kommentar
duckamuck Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 anoncorp er live for de som ønsker litt underholdning til frokosten Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Haha artig å se på Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er det lov å poste dirty bilder? Var en fyr som tok'n helt ut, for å si det sånn Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det er ikke lov nei, man blir bannet i 60 min om man blir bustet første gangen hvertfall^^ Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ok. Leste ikke gjennom førsteposten. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Verktøy -> Konfigurasjon av lyd og video.Velg ManyCam, så kan du bruke den på msn hvor finner man ManyCam? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå