Pubé Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det er vell ikke normalt å filme slike ting for så å poste det til alle å se. Damn you, Animal Planet! + Discovery, og Viasat Nature, og YouTube Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det er vell ikke normalt å filme slike ting for så å poste det til alle å se. Damn you, Animal Planet! + Discovery, og Viasat Nature, og YouTube Poenget er, de blir drept i sitt naturlige habitat på de tv programmene dere referer til, mens fyren i gifen provoserer opp slangen og skubber kyllingen nærmere så slangen spiser den. Dette skjer også på et bord eller gulv så det ser ikke ut som normal mating av slike dyr. For å ikke skeie ut mer i denne tråden, så sjekk ut denne linken ;P er en liten gutt som troller chatroulette . http://www.buzzfeed.com/digg/little-chat-roulette-bastard Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 haha så jævli genialt!!! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 noen andre en meg som syntes at det er litt ironsisk med reklamen på bånn av chatroulette som sier "Find me a date" :new_woot: Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Chatroulette er nevnt i siste south park episoden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Scenen i episoden summerer egentlig fint opp hele konseptet også. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) 471 Endret 12. april 2010 av Hormonella Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det er vell ikke normalt å filme slike ting for så å poste det til alle å se. Damn you, Animal Planet! + Discovery, og Viasat Nature, og YouTube Poenget er, de blir drept i sitt naturlige habitat på de tv programmene dere referer til, mens fyren i gifen provoserer opp slangen og skubber kyllingen nærmere så slangen spiser den. Dette skjer også på et bord eller gulv så det ser ikke ut som normal mating av slike dyr. For å ikke skeie ut mer i denne tråden, så sjekk ut denne linken ;P er en liten gutt som troller chatroulette . http://www.buzzfeed.com/digg/little-chat-roulette-bastard Den videoen ble filmet på 90-tallet på en høyskole som et studie på dyrs oppførsel. Det står på channelen hans. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=imyLpycmuGw Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Etter ha vært på chatrt en stund har jeg sett mange som driver sånn "flash tits for haiti" etc etc. Av dere som henger her, har noen av dere prøvd det og faktisk fått noen til å flashe seg? Orker ikke selv bruke masse tid på å se om det faktisk "funker", men funker det virkelig? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Rimelig overbevist om at dick for haiti er langt mer suksessfull. Bruk "rapport" knappen ofte, så kastes napperne ut et par timer iallefall. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Rimelig overbevist om at dick for haiti er langt mer suksessfull. Bruk "rapport" knappen ofte, så kastes napperne ut et par timer iallefall. nope bare i 10 min:P Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg blei kasta ut i 40 min en gang. Så er sikkert mulig å få mer enn det og.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg blei kasta ut i 40 min en gang. Så er sikkert mulig å få mer enn det og.. Slutte å nappe på cam, så ordner det seg.. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ja, hva skal jeg gjøre da!? Ingen av venna mine som gidder å se på heller, så da er cam eneste mulighet. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 hvordan får jeg videoer på chatroulett. jeg bruker manycam men får det ikke på chatroullet. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Du må velge manycam som kilde når du er på chatroulette. Dra musen over bildet ditt, der kan du velge. Btw, chatroulette suger for tiden. Treigt og jævlig. Endret 17. april 2010 av McBitch Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ja, hva skal jeg gjøre da!? Ingen av venna mine som gidder å se på heller, så da er cam eneste mulighet. er du seriøs???? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Nei. Har faktisk ikke cam en gang. Kjørte bare en video som ble litt for sterk for de andre runkerne. Edit: sitter du og runker, og det plutselig kommer en mann som stripper (uten kjønnsorganer) så hadde du kanskje raportert selv? Endret 19. april 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå