Fish Eating Ninja Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Jeg så den kylling greia akkurat. Aah, hvorfor så dårlig kvalitet? D: Endret 5. april 2010 av Fish Eating Ninja Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Bevis på at man ikke er et .gif bilde Nei? Det er jo bare en måte å trolle på. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Nå er dyreplageri morsomt? Umodne tenåringer. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Nå er dyreplageri morsomt? Umodne tenåringer. Mener du slangen? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 hehe, møtte den videoen i går, lo meg ihjel Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er det helt slutt med folk som troller på livestream? Lenke til kommentar
Fish Eating Ninja Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvem plager dyr her? Jeg tror det er den videoen med fuglen og slangen som det er snakk om.. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Bevis på at man ikke er et .gif bilde Nei? Det er jo bare en måte å trolle på. Ja? Men det mister litt piffen hvis du sier de skal ta skoen på hodet fordi du troller. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Pleier å bruke denne videoen når jeg surrer rundt der inne: http://www.youtube.com/watch?v=Kyl2FR-pkF4 Hvordan får man film som "sitt eget cam"? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Er det ikke på tide å putte "LES FØRSTEPOST" eller noe i emnetittelen eller noe sånt? Må være 100000 innlegg der folk spør hvordan man får til ManyCam... Endret 8. april 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvorfor ikke bytte emnetittel til Post dine beste Chatroulettebilder/Videoer? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nå er dyreplageri morsomt? Umodne tenåringer. En slange som eter et bytte? Det er da ikke dyreplageri Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nå er dyreplageri morsomt? Umodne tenåringer. En slange som eter et bytte? Det er da ikke dyreplageri For å si det sånn så skjønner jeg de som sier det er dyreplageri, er vell ikke akkurat hverdags ting å ha en slange på et bord/gulv med en kylling rett framfor den. Og i tilleg så skyver han den nærmere for å provosere slangen mer. Dette minner om et sadistisk svin. Nå er det sikkert noen som lurer på hvorfor jeg mener det. Det er vell ikke normalt å filme slike ting for så å poste det til alle å se. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Dyr og mennesker dør hver dag, get over it! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 http://www.chatroulettemap.com/ Skumle greier, Ihvertfall for ronkerjævlan som drar laksen til alt Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Kjedet meg og vil ha denne i mine innlegg Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det er vell ikke normalt å filme slike ting for så å poste det til alle å se. Damn you, Animal Planet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå