Sk!ppy Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 kjente ungdomsband. Tre brødre, som faker at de spille rbra, og har eget show på disneychannel. Utrolig at de har blitt berømte. Talentløse. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Fikk en dude til å ta kaffe under forhuden hans ved hjelp av denne. Syke folk der ute ass.. http://www.youtube.com/watch?v=Zbe7zpibQto&feature=related Perfekt tima, siden ho ler .. og tenner seg en røyk hurra Se på bildene i rekkefølge. Legg merke til hvordan gliset hans blir større og større. Hva heter han gutten på youtube? xD Endret 15. mars 2010 av Moff Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 http://www.collegehumor.com/video:1930602 Her har vi noe utrolig bra CR stuff Lo nesten til jeg datt av stolen Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Fikk en dude til å ta kaffe under forhuden hans ved hjelp av denne. Syke folk der ute ass.. :whistle Strengt tatt du som gjør en jobb for å få en kar til å ta kaffe under forhuden i tillegg sitter å ser på det - vet ikke hvem som er syke.. :whistle Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 http://www.collegehu...m/video:1930602 Her har vi noe utrolig bra CR stuff Lo nesten til jeg datt av stolen Haha den der var genial! Hadde vert morro og teste noe slikt selv Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 http://www.collegehumor.com/video:1930602 Her har vi noe utrolig bra CR stuff Lo nesten til jeg datt av stolen Fy faen så bra! dette MÅ vi se mer av! han var sjuk! :o Lenke til kommentar
Moff Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Fikk en dude til å ta kaffe under forhuden hans ved hjelp av denne. Syke folk der ute ass.. :whistle Strengt tatt du som gjør en jobb for å få en kar til å ta kaffe under forhuden i tillegg sitter å ser på det - vet ikke hvem som er syke.. :whistle Haha var det jeg vile frem til med denne smileyen :whistle: xD Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Herregud da Moff, du burde jo nesten vært buret inne på mentalsykehus. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Først den Så den Les teksten. Jeg ble fornøyd^^, Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 du må rydde på desktoppen din Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Har gått gjennom noen sider nå, og må derfor spør;; Hva skjer med "sko på hodet"? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Bevis på at man ikke er et .gif bilde Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Endelig fikk jeg en til å gjøre sprell. Traff perfekt i forhold til filmen i forhold til hva jeg sa.. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Endelig fikk jeg en til å gjøre sprell. Traff perfekt i forhold til filmen i forhold til hva jeg sa.. Er det deg, eller bare vidio ? ^^ Isåfall kan du sende meg link ? ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Endelig fikk jeg en til å gjøre sprell. Traff perfekt i forhold til filmen i forhold til hva jeg sa.. Er det deg, eller bare vidio ? ^^ Isåfall kan du sende meg link ? ^^ Det er en video, brukte den istad selv, men finner den ikke igjen nå :/ Endret 17. mars 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Endelig fikk jeg en til å gjøre sprell. Traff perfekt i forhold til filmen i forhold til hva jeg sa.. Er det deg, eller bare vidio ? ^^ Isåfall kan du sende meg link ? ^^ Det er en video, brukte den istad selv, men finner den ikke igjen nå :/ Seriøst? Det er berre å scrolle litt oppover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå