DaddyYankee Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Heii Vi skal reise til Barcelona i Vinterferien, hva ligger temperaturen der på da? Har aldri reist der før, så hva kan man egentlig gjøre der? Vi er en familie på 5stkr, og dermed tenkte vi å bruke en del av tiden på stranda. Og er det noe billige hoteller der, som ikke er langt unna strander og lignende? Som sagt vi er 5 personer og turen var fra 16-27 februar. Takk Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Fant du ingen eksisterende tråder om temaet? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Du kan gjerne få gjøre en jobb for meg på Camp Nou... Ellers er det vel obligatorisk å se La Sagrada Familia Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Fant du ingen eksisterende tråder om temaet? Nopp Du kan gjerne få gjøre en jobb for meg på Camp Nou... Ellers er det vel obligatorisk å se La Sagrada Familia Camp Nou, haha.. Går det noen kamper da ?? =P Har vurdert å se La Sagrada Familia, men det viktigste er hotell akkurat nå.. En hotell som ligger i byen og ikke er langt unna opplevelsene Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Nopp Som vedkommende til og med har postet i. Temperaturen i Barcelona har også blitt postet flere ganger i lignende tråder. http://www.bbc.co.uk/weather/world/city_gu...tml?tt=TT004270 Ikke forvent badevær. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Camp Nou, haha.. Går det noen kamper da ?? =P Det spørs vel når ferien din er da. Ikke alle som har ferie på samme tidspunkt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Lesing er overrated. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Takk. Mente det bare stå "vinterferien" i førstepost, my bad. Søndag 21. Barcelona - Racing Santander Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Her er noen av trådene jeg fant etter et raskt søk på forumet om Barcelona. Barcelona - Noen erfaringer eller tips? Søndagsåpne butikker i Barcelona? Klassetur til Barcelona. TIPS ? Barcelona i sommer Reise i sommerferien Klassetur til Spania Reise til Barcelona Reisepartner og ferie. Tips og gode råd? Noen tips om billig klassetur til spania? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Her er noen av trådene jeg fant etter et raskt søk på forumet om Barcelona. Barcelona - Noen erfaringer eller tips? Søndagsåpne butikker i Barcelona? Klassetur til Barcelona. TIPS ? Barcelona i sommer Reise i sommerferien Klassetur til Spania Reise til Barcelona Reisepartner og ferie. Tips og gode råd? Noen tips om billig klassetur til spania? Thanx! Skal gå gjennom de nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå