bellduck Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 For å gjøre ting klart her: - DDR2 og DDR3 er ikke kompatible med hverandre på noen måter - 350W er ikke nok til det oppsettet - Anbefaler nytt kabinett på det sterkeste Bellduck Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 vil ikke 2 ram stykker åpne for muligheten å ha duel-channel minne? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Pakken ble sent fra komplett klokken 11.04 igår og ankom Rimi idag klokken 11.16. Henter den imorgen tenker jeg. Rammen får min bror tak i fra en han kjenner til Fredag... Så da kommer det en oppdate... Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Ja, nå kommer det en oppdatering. Min bror glemte å hente pc-en på Rimi så de sendte den tilbake Så da er det nok å vente på regning fra Tollpost på frakten da, for regner med at de har lyst på den Har ikke kommet til det steget å bestille på nytt. Han vurdere å kjøpe nytt minne og skjermkort til den gamle, slik at den holder litt lenger og heller kjøpe en berede litt senere. Han skal tenke litt på det. Sier ifra hvis jeg har noen spørsmål til Takk for alle svar og at dere ville bruke litt tid her på denne tråden Så, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå