Gå til innhold

Din MW2 statistikk i bilder!

Anbefalte innlegg

eller er det sånn at man kan game si 10 runder... slå av spillet så vinne 10 nye og da ha winstreak på 20? (tviler egentlig)

Det er slik det funker ja. Har selv 57 (tror jeg det er) i win streak i Domination og den fikk jeg over flere kvelders spilling med avbrudd i mellom. Spiller bare med faste kompiser (som er over gjennomsnittet gode) og joiner aldri en random server, ellers ville det aldri gått an å få en slik win streak i Domination.

Endret av bas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan klarer folk å få 50 kill streak? Min rekord er 20 og kommer sjelden over dette siden en TDM ender med bare 7500 poeng.

Det jeg fikk min killstreak på 52 med var harrier, pave low + chopper gunner på afghan. Få steder å gjemme seg, og ingen skøyt ned air supporten min, den fikk kjøre bort av seg selv <3

Lenke til kommentar

Hvordan klarer folk å få 50 kill streak? Min rekord er 20 og kommer sjelden over dette siden en TDM ender med bare 7500 poeng.

Det jeg fikk min killstreak på 52 med var harrier, pave low + chopper gunner på afghan. Få steder å gjemme seg, og ingen skøyt ned air supporten min, den fikk kjøre bort av seg selv <3

Men da må du komme på ett lag som er dårlig, og spille mot et lag som er dårlig. Fordi det er 5 andre på laget ditt som også dreper og at du skal klare drepe dobbelt så mange som alle 5 tilsammen, krever enn del både skills og flaks.

Lenke til kommentar

Men da må du komme på ett lag som er dårlig, og spille mot et lag som er dårlig. Fordi det er 5 andre på laget ditt som også dreper og at du skal klare drepe dobbelt så mange som alle 5 tilsammen, krever enn del både skills og flaks.

Hvis du spiller ground war varer den bittelitt lenger føler jeg rent tidsmessig, men når man har chopper gunner på afghan eller andre åpne brett, så renner jo 20 kills inn veldig fort på de 30 sekundene alene :p

Lenke til kommentar

anbefaler domination til å jakte på store killstreaks, der er det jo flagg points ikke kills det går etter, så det er store muligheter ;) var vel på domination på wasteland jeg fikk min på 55... Kunne muligens fått par til men runden var nesten ferdig og jeg måtte nuke :p

anbefaler domination til å jakte på store killstreaks, der er det jo flagg points ikke kills det går etter, så det er store muligheter ;) var vel på domination på wasteland jeg fikk min på 55... Kunne muligens fått par til men runden var nesten ferdig og jeg måtte nuke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...