branick Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Er det så store forskjeller på statistikkene fra PC, til 360 -> PS3 da? Jeg mener, enten så er man god eller så er man dårlig? Q: Hvor store forskjeller kan det være i stats fra konsoll vs. PC? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) tipper folk dør oftere på konsoll pga manglende "kontroll" rundt seg.. kan jo lage en stats side for konsoll og da, så finner vi det ut vet du Endret 24. januar 2010 av r0zie Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg kan alerede høre folk klage Hvordan greier du å komme til 9.ende prestige på¨kun 9 dager? Hacks? Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 tipper folk dør oftere på konsoll pga manglende "kontroll" rundt seg.. kan jo lage en stats side for konsoll og da, så finner vi det ut vet du Hva mener du? Man kan ikke dø mer på konsoll enn man dreper totalt sett. Dvs at noen tar kills fra konsollen. K/D ratio på konsollen for et spill må være null, hvis man ser bort fra selvmord. Lenke til kommentar
branick Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Vil dere ha separerte lister for PC,360 & PS3 eller skal alt være blandet sammen? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Hva mener du? Man kan ikke dø mer på konsoll enn man dreper totalt sett. Dvs at noen tar kills fra konsollen. K/D ratio på konsollen for et spill må være null, hvis man ser bort fra selvmord. jeg mener at folk er generelt dårligere på konsoll enn på pc.. mye mindre seriøse spillere, da de fleste sitter i stua å spiller på tven.. hva mener du egentlig? skjønner ikke en dritt av hva du skriver.. jeg vil gjerne ha en for xbox siden det er det jeg spiller, og ikke ser poenget med å sammenligne med de som spiller på pc, så jeg laget en, men kommer ikke til å å gidde å lage top10 liste, så om du har ork, be my guest Endret 24. januar 2010 av r0zie Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Nei og nei, stua er for dama...kjellerstua med stortv'n er for meg og min xbox. Lenke til kommentar
branick Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Hva mener du? Man kan ikke dø mer på konsoll enn man dreper totalt sett. Dvs at noen tar kills fra konsollen. K/D ratio på konsollen for et spill må være null, hvis man ser bort fra selvmord. jeg mener at folk er generelt dårligere på konsoll enn på pc.. mye mindre seriøse spillere, da de fleste sitter i stua å spiller på tven.. hva mener du egentlig? skjønner ikke en dritt av hva du skriver.. jeg vil gjerne ha en for xbox siden det er det jeg spiller, og ikke ser poenget med å sammenligne med de som spiller på pc, så jeg laget en, men kommer ikke til å å gidde å lage top10 liste, så om du har ork, be my guest So be it, men bare om jeg får nok fra konsollbrukerne vel å merke Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Lurer på om det er noen i det hele tatt som bryr seg om hvilke stats de andre har i dette spillet? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Tja ,på skolen er det ivertfall om å gjøre å ha best Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Er ikke stats, men mer rank for så å se på stats i vennegjengen. Jeg er tydligvis den store nerden er på 2. prestige 50 og noe. (jeg skal vise når jeg får tilbake pcen ) Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Personlig bryr jeg meg ikke om andre spillere har høy k/d ratio eller ikke, men det jeg bryr meg om, er å prøve å forbedre meg selv Jeg har alltid hatt et høyt (men sunt) konkurranse instinkt, så jeg prøver alltid å spille bedre/smartere. Har jeg flere kills enn deaths en runde, er jeg som regel fornøyd Uansett hvor god man er i dette spillet kan man fremdeles bli eid av "noobs", så jeg prøver å ikke ta stats så tungt Endret 24. januar 2010 av Exsecror Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Average spiller. Bruker nesten bare UmP. derav tittelen. Kan også bli sett under navnet RoLFneO Endret 25. januar 2010 av Zycho Lenke til kommentar
pxK Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg kan alerede høre folk klage Hvordan greier du å komme til 9.ende prestige på¨kun 9 dager? Hacks? Ikke akkurat hacks men havna oppi en bugga/hacka server og jeg ville ha 10 weaponslots. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 ARGHH, får jeg ikke cod6 før onsdag klikker jeg! Jeg rekker jo aldri å dra ifra dere! Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Endelig, har fått pcen tilbake så her er det Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Here you go Edit: Når det gjelder kills per tid osv, så har jo jeg spilt en del Private match, så blir litt dårlig der? Endret 29. januar 2010 av Ullsokk1 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 1 måned siden jeg tok denne da jeg nådde 20000 kills: Tar sikkert en ny SS snart men spiller ikke MW2 så mye lenger... Lenke til kommentar
branick Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Det gjør ingenting det, for du havner langt oppe på ALLE punktene med det du viser her nå Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 3 dager played, høyt oppe i første prestige og så mange kills? No offense, men jeg er skeptisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå