Skogkar Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg har planer om å gå til innkjøp av en svitsj med 8 porter. Kravet er 1 Gbit, og en pris rundt 400kr. Jeg har sett litt på denne, hvilket koster 312kr. Hvis jeg skulle gå for en litt dyrere, som denne, hva vil jeg få da? Hva skiller den som koster 312 og den som koster 421? Hvilken vil dere anbefale? Kan noen eventuelt anbefale noen andre svitsjer? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg fant ut at latency er noe som billige svitsjer sliter med. Men i praksis merker du det skjelden med untak om du gruker et program som f.ex maxivista (dobbel skjerm på annen fysisk maskin). Bruker du ikke et slikt program så tviler jeg på at du vil merke noe forskjell. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har flere av de CNet switchene, de har fungert i årevis her hos meg. Jeg har ikke prøvd Zyxel switcher, så jeg kan ikke si noe om dem. Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg går nok for CNet svitsjen. Takk for alle innspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå