Gjest Slettet+3124 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jupp.. har lekt meg litt i PhotoShop. Bildet er både etterbehandlet og har fått en kraftig overhaling med effekter. Nuvel.. Er det noe mere jeg kunne ha gjort mens jeg var i gang synes dere? Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Dette synes jeg var artig! Ikke så mye mer å si enn det. Du har lykkes med leken din i mine øyne. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ja, det var en ny vri...en av de bedre det der ja.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Takker for svar alle sammen! Har hatt meg en liten PS helg, og slik ser min sønn ut når han er sint gjennom øyene til photoshop.. EDIT: Typo Endret 23. januar 2010 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
telealf Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Flott bilde. Grunnen til at dette funker bra er at bildet i utgangspunktet har en bra komposisjon med to ansikter som står i 90 grader til hverandre. Moralen er som ellers at man bør ha et godt utgangspunkt komposisjonsmessig før mamn legger arbeide i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå