Gå til innhold

Fakturagebyr på bestillinger betalt med VISA hos Gamezone

Anbefalte innlegg

Har to ganger nå startet en bestilling hos gamezone, bare for å se at de legger til et fakturagebyr på 20,- selv om jeg har valgt VISA betaling.

Første gange sendte jeg dem en mail, men siden dette var fredag kveld så fikk jeg ikke svar før mandag, og da hadde jeg allerede bestilt fra et annet sted.

Svaret var at dette nå var rettet opp på bestillingen.

Nå ser jeg at det samme skjer igjen når jeg forsøker å bestille?

Er det flere enn meg som opplever dette? Ikke at jeg tror de bevist forsøker å lure kundene sine, men det er muffens likevel.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Har lagt merke til det selv. Har ikke bestilt noe som helst der siden de begynte med det. Ikke at det er mye penger, men rett skal være rett...

Send en faktura på "betalinggebyr" på kr 20 tilbake...det gjorde jeg en gang bare på gøy. Ble litt skremt da det faktisk ble betalt...har dog et enkeltmansforetak så det er jo enkelt for meg, he he...

Endret av Kikyet
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg sendte Gamezone en mail og spurte om hvorfor jeg må betale et fakturagebyr hvis jeg velger å betale med VISA, jeg fikk da en mail tilbake hvor det stod at det var ordnet slik at dette ikke skulle skje med meg mer. Hvis jeg nå skal bestille noe, må jeg kun betale 29kr i frakt (for et spill) og ikke noe fakturagebyr.

Lenke til kommentar

Er det noen som har gjort Gamezone oppmerksom på denne tråden? Personlig bestiller jeg alltid med faktura, så forventer naturligvis et fakturagebyr. Men er jo kjedelig om kunder som bestiller via kredittkort/oppkrav får fakturagebyr.

Endret av The Stig
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Er tydeligvis en feil med noen eldre kontoer (inkludert min). En eller annen bug som har hengt igjen.

Sendte en mail om det til kundeservice, og de rettet det opp for min konto slik at fakturagebyret ikke dukker opp ved kortbetaling.

Endret av tiefling
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Kjøpte et spill med Visa der i dag, og slang på en kommentar vedrørende fakturagebyret, som tydelig har fetet seg godt opp, er nå opp i akseptable 31,25 NOK :cool:

Om jeg faktisk blir trukket for fakturagebyr, er det nok ikke sikkert jeg gidder å handle hos Gamezone neste gang...

Endret av fredvoll
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Apropo muffens..

Bestilte LA Noire fra Gamezone, spillet pris var 398,- + frakt 29, evt. fakturatillegg på 31 kroner? Totalt 458,-

Ser at både faktura og visa belastes med fakturagebyr, pussig nok. Men det jeg virkelig stusser på er at det er lagt på moms ennå engang på totalt 111,66,- iallefall på min regning, så jeg kommer ut med en totalpris på 558,-

Når jeg går igjennom ordrebekreftelser og prøver bestillingsprosessen igjen så er totalpris 458 og herav er moms 92,-

Så går jeg igjennom tidligere bestillinger, og alle er belagt med ekstra moms på toppen av den totalprisen som var oppgitt. Jeg forsto det slik at prisene var inkl. moms, ikke at denne først fremkommer på fakturaen, what gives?

Lenke til kommentar

Apropo muffens..

Bestilte LA Noire fra Gamezone, spillet pris var 398,- + frakt 29, evt. fakturatillegg på 31 kroner? Totalt 458,-

Ser at både faktura og visa belastes med fakturagebyr, pussig nok. Men det jeg virkelig stusser på er at det er lagt på moms ennå engang på totalt 111,66,- iallefall på min regning, så jeg kommer ut med en totalpris på 558,-

Når jeg går igjennom ordrebekreftelser og prøver bestillingsprosessen igjen så er totalpris 458 og herav er moms 92,-

Så går jeg igjennom tidligere bestillinger, og alle er belagt med ekstra moms på toppen av den totalprisen som var oppgitt. Jeg forsto det slik at prisene var inkl. moms, ikke at denne først fremkommer på fakturaen, what gives?

Hei Whitefall,

LA Noire koster 398 hos oss inkludert moms (Uten moms koster spillet 318,4 kroner). Dersom du tar kontakt med oss på mail [[email protected]], og legger til ordrenummeret ditt, skal jeg få undersøkt saken. Dersom du har blitt belastet for mer enn du skal skal vi selvsagt rette opp i det.

Mvh Hauk

Gamezone.no

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...