SCV Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Legg til fjern programmer funker ikke. og avast sin uninnstall utility funker heller ikke (selv i sikkerhetsmodus) kommer bare en feil som sier noe som "en feil har oppstått og programmet avsluttes" helt håpløst, men det står på nettet at "vær jævlig forsiktig, og vær 100% sikker på at du avinnstalere riktig mappe" Og den er noe slikt som C:program files/blabla/avast4 kjører selv norsk vista og der er den lagret på program filer istedenfor program files. Og selv om man copy paster C:program filer/blabla/avast4 så blir det uansett stående C:program files/blabla/avast4 i uninnstall utilityen. EDIT: version 4.8 av avast. Kan det vere en så enkel og IDIOTISK feil? (dette høres både logisk og totalt idiotisk ut) Jeg får uansett ikke fjernet det, noen som har hatt samme problem? Hjelp! Endret 23. januar 2010 av SCV Lenke til kommentar
SCV Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 var liksom derfor jeg kom hit. Fordi jeg ikke fant noen løsning etter søking på google, og den gir meg bare avast removal utility tool som sagt. Så er like langt komt. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Føste linken som kommer opp når du søker med ordene 'avast uninstall' i google... http://www.avast.com/uninstall-utility/ Lenke til kommentar
SCV Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) eller om man enkelt og greit kan skifta på språk i hele windows fra norsk til engelsk, så jeg får sett om det er denne idiotisk feilen som gjør det. (selv om jeg tviler) EDIT: det funka heller ikke fant jeg ut. faen! Endret 23. januar 2010 av SCV Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Forklar meg: Hvorfor ønsker du å fjerne Avast? Forøvrig så er 5.0 versjonen ute, kanskje du har noen problemer som kun oppstår med 4.8? Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) prøv å oppdater til 5.0 om det går ann også prøver du å avinstallerere skjønner selv heller ikke hvorfor du har noe problem med avast Endret 23. januar 2010 av Ihasabucket Lenke til kommentar
SCV Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 okei, nå spøker det seriøst her. Det er plutselig borte, uten at jeg på noen som helst måte har hatt noen fullført avinnstalering. bare 1000 restarter og masse feilmldinger, men plutslig var det borte uten at jeg på noen som helst aning om hva jeg gjorde. Fuck Avast, her skal AVG inn Tråden kan stenges. Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 hvorfor så ekstrem i ordbruken? avast er da fint det, hva mener du er fordelene ved å bytte til avg? Annbefaler deg å prøve avast 5.0 da denne har gjort det mye letere å bruke og har lagt til anti spyware og anti rootkit besykttelse =) opp til deg selfølgelig, fint at problemet ble løst Lenke til kommentar
SCV Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) uansett. Avast funker nok bra, jeg har nok bare vert uheldig. løsning for fjerning som man finner på google funker nok for det fleste. men her var det problemer med begge løsningene. men det er borte på merklig vis her uansett. og skulle avinnstalere fordi den var expired. så håper jeg ikke har støtt noen avast brukere men men, takk for tips uansett EDIT: ekstrem i ordbruken fordi jeg var frustrert innstalere AVG fordi jeg ikke har hatt noe problem med det. smak og behag går jeg ut ifra. og mens jeg er i gang unskylder jeg også overdreven bruk av smileys Endret 23. januar 2010 av SCV Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Expired? En utgått utgave av Avast kan jo reaktiveres med en GRATIS kode du får utlevert på hjemmesidene de har, dermed er det ingen grunn til å avinstallere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå