Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente 20 VS mann 28


Gjest Guest_KRS_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er 24 og ville aldri vært sammen med noen på 20, men det finnes jo unntak.

Poenget er at man har forskjellige stadier i livet.

 

1-10: Barnestadiet, man leker med lego og barbie

10-14: Man tror man ikke er et barn, men man er i grunn det

14-17: Fjortisstadiet, der man skal ha filmkvelder som unnskyldning for å kline

18-20: Man vokser opp, litt hvertfall og forlater redet

20-30: Lekestadiet, også kalt studietiden.

30-40: Den biologiske klokken tikker

40-50: Man får sjokk over alt man har gått glipp av og skal ta det igjen

50 ++: Overgangsalderen og resten :p

Lenke til kommentar
Syntes det var litt for gammelt..

 

Dere er antakeligvis på helt forskjellige stadier i livet, og hvorfor vil noen på 28 år være sammen med en som er 8 år yngre? Du var 10 når han var 18.. Hmm.. Ekkelt

 

Hmm hvorfor ikke en 28 åring skulle gidde å vere sammen med en på 20?

 

Ja helt klart en 20 åring er jo stort sett ikke mye å samle på. Ja sånn bortsett fra utseende. 20 åringer ser stort sett rimelig bra ut. Hmm ja det er jo ett klart pluss.

Men klart en 20 åring har ikke så mye penger gjerne. Men det er vell neppe så viktig, de fleste menn går jo ikke akkurat etter pengene når de velger partner.

 

Må vere det som er inne i hodet da. Eller, en 20 åring kan vel vere på et ok mentalt stadie. En på 30 har nok mer erfaring, men det samme kan man si om en 80 åring. Og som vi alle vet er ikke akkurat 80 åringer så stram i fisken lenger. Så dette var vell ikke så veldig godt argument det heller.

 

Beklager jeg fallt litt av lasset her. Fant visst bare grunner til at en skulle kunne bli sammen med en på 20 i stedet for grunner til å ikke vere det.

 

Jaja sånn kan det gå.

Lenke til kommentar
Syntes det var litt for gammelt..

 

Dere er antakeligvis på helt forskjellige stadier i livet, og hvorfor vil noen på 28 år være sammen med en som er 8 år yngre? Du var 10 når han var 18.. Hmm.. Ekkelt

 

Hmm hvorfor ikke en 28 åring skulle gidde å vere sammen med en på 20?

 

Ja helt klart en 20 åring er jo stort sett ikke mye å samle på. Ja sånn bortsett fra utseende. 20 åringer ser stort sett rimelig bra ut. Hmm ja det er jo ett klart pluss.

Men klart en 20 åring har ikke så mye penger gjerne. Men det er vell neppe så viktig, de fleste menn går jo ikke akkurat etter pengene når de velger partner.

 

Må vere det som er inne i hodet da. Eller, en 20 åring kan vel vere på et ok mentalt stadie. En på 30 har nok mer erfaring, men det samme kan man si om en 80 åring. Og som vi alle vet er ikke akkurat 80 åringer så stram i fisken lenger. Så dette var vell ikke så veldig godt argument det heller.

 

Beklager jeg fallt litt av lasset her. Fant visst bare grunner til at en skulle kunne bli sammen med en på 20 i stedet for grunner til å ikke vere det.

 

Jaja sånn kan det gå.

 

Jøss.. Skal ha meg yngre dame når jeg blir så gammel..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...