lukasp Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hei Jeg trenger litt hjelp her. Jeg som mange andre gikk først for Dell Studio 17 med i7 prosessor, men etter og ha lest i diverse forum om problemer med akkurat denne pc`n kansellerte jeg ordren hos Dell. Nå er jo det store spørsmålet hva man skal gå for? Har lest meg grønn på diverse forum, tester og slikt men har ikke blitt noe klokere av det gitt. Jeg er ute etter en bærbar med minimum 17 skjerm som skal brukes til spilling, internet og slikt. Det er også viktig at den er stillegående. Legger til at det går mest i FM2010, men det hadde jo vært fint å ha en pc som kan ta det meste av spill. Håper noen her kan hjelpe meg et skritt eller to på veien til en herlig bærbar jeg kan trives med noen år fremover. På forhånd tusen takk. L Lenke til kommentar
Dweagord Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Du har vel ikke vurdert en stasjonær til gaming? Eller er behovene dine en bærbar? Lenke til kommentar
lukasp Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg har en stasjonær jeg trives godt med. Mitt behov er en bærbar ja. Tips mottas fortsatt med stor takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå