Hansy Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ronald Jenkees, har musikktalent til tusen, og har holdt på med musikkproduksjon siden 2005. Han er ganske ukjent, men han lager musikk som er sært, som fenger, og som er råkult. Jeg elsker det... Youtubelink til sangene hans Hør feks "Synch one" og "Throwing fire", men alle andre av hans låter er rett og slett geniale med stor G. Verdt å høre på Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hørte litt nå. Var litt fengende, skal sjekke ut mer. Spotify har også ett album med han! Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Hørte litt nå. Var litt fengende, skal sjekke ut mer. Spotify har også ett album med han! Ja, så det i stad, synd de beste sangene hans er fra albummet som er litt nyere, og som ikke er på Spotify Lenke til kommentar
raybtlx Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Mesterverket hans er Guitar Sound. Beklager språket, men fy faen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det var faktisk ganske bra! Forventa no dritt, som jonasbrothers og sånn, men detta var bra Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Guitarsound og clipper er sinnsyke låter. Jeg håper,og tror dette er en mann som kommer til å bli stor,så lenge folk oppdager musikken hans. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Guitar Sound er orgasmisk! Skulle ønske den var på Spotify, så jeg kunne hatt den i spillelista mi. Endret 24. januar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Da kan du foreslå den for spotify, skal være mulig på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Fant ham tidligere i dag på en Modern Warfare 2 youtube video. Liker Super-fun best Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hørte nettopp Guitar Sound for første gang i mitt liv. Fytti helvete for en kongesang. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har hørt han før, ble favorisert med en gang. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Han er unik, håper han ikke blir fanget opp av et møkkete plateselskap som ødelegger alt sammen. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Skjønner ikke hva som er unikt med et keyboard som spiller alt kompet? Dette er da noe folk har gjort i mange år. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ser ikke det helt store. :| Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er ikke mozart heller et geni, siden flere spilte piano på den tiden. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Vel, Mozart komponerte bra musikk (riktignok da han var noe oppe i 20-årene), så vi har jo en genuin forskjell der. (Fakkelen er kastet, discuss!) Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Poenget mitt var at hvem som helst kan trykke på en knapp på et keyboard og få i gang et automatisk komp. Den dagen denne fyren spiller Mozart på en bra måte (siden Mozart er nevnt her), da kan det hende at han stiller i et annet lys. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Bring it on Aqua! Vis oss hvor lett det er! Jeg har produsert musikk i 4-5 år nå, og kan aldri forestille meg å lage noe like bra som Ronald. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det er nå så, fortell heller hva som gjør dette så ekstremt talentfullt. Er enig at det er godt produsert osv, men ser ikke helt hva som gjør det til genistandard. Det skal liksom litt mer til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå