Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Var på første date, bør jeg gå for mer


Gjest Guest_Date_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Date_*

Ble kontaktet for litt over en uke siden på nettby av ei bærte

 

Vi snakket sammen en del over et par dager og hun spurte om msn

 

De neste dagene snakket vi en del på msn, hun sa jeg var søt og gav diverse slike hint, og hintet på at jeg burde komme å se på film en kveld

 

Skeptisk av natur (hvorfor kontaktet HUN meg?) og uerfaren på damefronten og ikke helt sikker på hva hun egentlig ville (forhold? ny venn?) sa jeg allikavel ja til og møtes (dette var på tirsdag)

onsdag og torsdag virket hun ikke like interessert i å chatte lengre, uten at jeg skal spekulere i for mye om hvorfor

 

På fredag kveld dro jeg til henne og vi satt og så film og pratet litt. Følte ikke at jeg helt hadde oppmerksomheten hennes. Jeg fikk henne til å le et par ganger, men skulle gjerne ha snakket mer og blitt bedre kjent.

Det ble også null kosing eller fysisk kontakt, igjen fordi jeg ikke visste helt hvorfor hun hadde kontaktet meg in the first place

 

All in all føler jeg det hele ble litt kleint

 

Hva gjør jeg nå ? Virker som vi egentlig har ganske grei kontakt, men akkurat nå er jeg veldig klar for å få meg ei dame/kosing enn å få flere venner (dog jeg har veldig få venner)

Skal jeg spørre henne rett ut om hva hun egentlig ville med meg ?

Skal jeg foreslå en ny filmkveld og være mer frampå ?

Jeg er livredd for at om jeg prøver meg så blir jeg avvist, selv om jeg ikke vet helt hvorfor. Gjør meg ingenting å miste dama som venn tbh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...