Gøril Nybakk Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 hvor masse koster det å garve et skinn? har et hjorteskinn som har hunget på låven i to år og som jeg har tenkt å garve fordi da holder det seg lengre. skal bruke det til å lage fluer Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hvis du skal lage fluer til fluefiske trenger du ikke garve noe skinn. Fluer er forbruksmateriale. Lenke til kommentar
Gøril Nybakk Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Hvis du skal lage fluer til fluefiske trenger du ikke garve noe skinn. Fluer er forbruksmateriale. altså... vet du hvor lang tid det tar å bruke opp et helt skinn ved å lage fluer av det? tror muligens skinnet kommer til å leve lengre enn meg jo! Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Da anbefaler jeg deg å kjøpe slike varer ferdig i små poser. Du må regne med frakt begge veier + betaling for Garving. Ellers kan du høre med Edy Pigato http://www.hornskinn.no/ Du kan også garve skinnet selv. Endret 29. januar 2010 av ulfjoh01 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå