Con Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Fra dagens økt. Har en meget rusten gammel amerikansk bil stående i mekkelokalet mitt. Prøver å bruke den til noe fornuftig So, here goes.. 1/200 f-2 ISO 200 Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ikke så veldig spennende etter min mening - kanskje bedre egnet som en "texture" eller noe? - muligens. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 god tanke. utsnittet blir litt for trangt for meg, og den blanke metallisten da litt for dominerende. ville også prøvd å få listen rett enten vannrett eller loddrett... rust har en deilig tekstur i utgangspunktet noe som har forsvunnet ved bruk av blender 2, tror jeg ville valgt et sted mellom 5,6 og 8 alt etter objektiv. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg er mye enig i det bObleJet sier; gå litt ut og blend ned lik at ting blir sylskarpt. Jeg ville samtidig unngått å plassere listene i midten. Fått krysset litt til venstre og ned, muligens? Dvs. legge til det som er over og til høyre i forhold til dagens bilde. Lenke til kommentar
Con Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Takk for tips Er mye prøving og feiling for tiden med nytt objektiv. Men man lærer stadig noe nytt! Er 5-6 meter med rusten caddy der å ta av, så prøver på nytt Ser forresten at vi er sånn ca naboer bObleJet. Landås her og Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hva med å forsøke perspektiv? Da kan du beholde liten blender og få en uskarp-skarp-uskarp overgang, samt få morsomme linjer i bildet. Om du har noe kunstig lys tilgjengelig der kunne kanskje en gradert lyssetting også være interessant, lysere øverst, ganske mørkt nederst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå