Gå til innhold

BK: Thinking (portrett)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte faktisk best det i svart/hvitt. Og jeg er ellers ikke fan av svart/hvitt bilder.

Fargene var litt blasse på fargebildet, det så litt kjedelig ut.

 

På svart/hvitt bildet kom skyggene mye bedre frem, det ble større kontraster. Hele bildet fikk et mye mer mystisk preg.

 

Bildet i seg selv er bra, ser for meg profesjonellt ut.

Lenke til kommentar

Uenig med Inc.

 

Synes dette er veldig bra. Lyset faller - veldig - etter boka klassisk portrett lyssetting, med fint litt svakere hårlys. Så dette er jo egentlig teknisk sett bedre enn 95% av portrettene her på akam, og det er ikke veldig her som klarer å gjøre en skikkelig fin klasisk lyssetting. Det er mye enklere å unnskylde seg om man er "kreativ" ;=)

Lenke til kommentar
Uenig med Inc.

 

Synes dette er veldig bra. Lyset faller - veldig - etter boka klassisk portrett lyssetting, med fint litt svakere hårlys. Så dette er jo egentlig teknisk sett bedre enn 95% av portrettene her på akam, og det er ikke veldig her som klarer å gjøre en skikkelig fin klasisk lyssetting. Det er mye enklere å unnskylde seg om man er "kreativ" ;=)

Med åpenlyst så mener jeg at personen gir inntrykk av å være for oppstilt. Misforstå meg rett, under andre forhold funker det fint. Men her føler jeg personen ikke passer/kler den posituren. Oppsettet på lyset kan være perfekt det, men hjelper lite hvis motivet er feil/dårlig etter min mening. Derav kom forslag å prøve lys på andre måter, fra andre vinkler, minder/mere lys osv som kanskje kan kle denne utgaven bedre.

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Ser ikke hvorfor folk har ett problem med at ting er oppstilte, så lenge det er godt oppstilt. Men ser at det kanskje ikke passer inn med skjorten osv, og ville kanskje valgt noe annet av klær. Kanskje med en litt varmere palett.

 

Tror ikke det er noe mye vits for meg å diskutere det med Dere, det er jo lov å mene hva man vil, så skal ikke bruke for mye energi på det.

 

Tror kanskje det er fotografen som er modell også, så å fange objektet uten at det vet om det hadde nok blitt vanskelig =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...