D10Lady Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hei Jeg skriver inn navnet på den jeg skal skrive melding til, men får bare opp navnet og noen tall som bokstavene tilsvarer. Mao legger den opp til at jeg skal måtte kunne telefonnummeret til de jeg skal sende melding til utenat ;-p Jeg har ikke importert telefonlisten på noen måte, bare flyttet de over på SIM-kortet fra min N95 og satt det i Heroen. Telefonlista er der, men sms-funksjonen "forstår" det ikke. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Hmm har du importert numrene fra simkortet til telefonen? Dette gjør du ved å trykke menyknappen, når du er i kontaktlisten, og så importer. Endret 23. januar 2010 av Mobil-Search Lenke til kommentar
D10Lady Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Hmm har du importert numrene fra simkortet til telefonen? Dette gjør du ved å trykke menyknappen, når du er i kontaktlisten, og så importer. Haha, nei, hadde visst ikke gjort det. Siden lista var der, gikk jeg ut fra at den var importert automatisk. Men ja, det hjalp! Tusen takk for kjapp hjelp med mitt banale problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå