eirberen Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Heisann! Jeg var på lan og latet ned matrix reloaded. Men fikk ikke med meg den siste filen ctp-mr3.cue :( Vær så snill, hvis noen har den. Send den til meg Mvh Eirik e-mail: [email protected] Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 du er død DETTE ER IKKE ET WAREZ FORUM!!!!!!!!!! slett posten før det er for sent Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 vel.. Tror egentlig ikke du bør spørre om dette her.. Er jo tross alt piratvirksomhet, selv om det bare handler om en .cue fil.. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Vil anbefale deg å gjøre noe med posten før moderatoren ser den, for de er ikke nådeløse med utestengelse av brukere som bryter rettningslinjene for forumet. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Bruk ctp-mr2.cue fila. Åpne den i Notepad og bytt ut "ctp-mr2.bin" med "ctp-mr3.bin" og lagre fila som ctp-mr3.cue. Er ikke verre enn det. Men har du Matrix: Reloaded på VHS eller DVD så er jo dette fullt lovelig. :wink: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 da lærer vi av det og sier svaret enste gang, hadde selv tre forslag... Men nei tror jeg står over neste gang også Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 både eiberen og Cappo er utestengt i en måned pga. brudd på retningslinjenes punkt 6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg