Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ligger her med ufattelig dårlig apetitt. Og jeg lurer på hva jeg kan få i meg som ikke gjør ting verre. Noen ting som jeg har apetitt til å spise er druer, epler, banan, pære, appelsin og yoghurt. Men vet ikke om dette er bra. Drikke er også et problem. Juice og brus er greit? Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ligger her med ufattelig dårlig apetitt. Og jeg lurer på hva jeg kan få i meg som ikke gjør ting verre. Noen ting som jeg har apetitt til å spise er druer, epler, banan, pære, appelsin og yoghurt. Men vet ikke om dette er bra. Drikke er også et problem. Juice og brus er greit? Jeg vet i hvertfall at yoghurt er bra Syrlige ting generelt går greit tror jeg, og melkeprodukter er farlige Lenke til kommentar
Right Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Farris blandet med eplemost er visst bra. Blåbær også. Kan også prøve ingefærte. Bare å la ingefær trekke i oppkokt vann. Endret 23. januar 2010 av Right Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Sodd er kjempegodt når man er sjuk! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg fikk alltid kavring med smør og kokt vann når jeg hadde omgangssyken. Kanskje foreldrene mine var bare utrolig lite kreativ, men det kom i hvertfall ikke opp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå