arr1000 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ønsker å flytte brukerkonto i Win 7 til en annen partisjon. Hvordan kan jeg gjøre det? Ønsker å Flytte fra C: user\arr til D:\user\arr Har prøvd og bruke denne kommandoen I command propt: mklink /D C:\Users\arr D:\users\arr men får feilmeldingen at filnavn eksisterer allerede. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Men mklink vil jo bare lage en link, alle filene ville fremdeles ligge på C: Du kan enkelt flytte Documents, Music og Pictures til en annen partisjon. Lag en ny samlefolder på den andre partisjonen, og nye Documents, Music og Pictures foldere her. Så går du i Properties på orginalen og velger Location tab, og setter den til den nye folderen. Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Men mklink vil jo bare lage en link, alle filene ville fremdeles ligge på C:Du kan enkelt flytte Documents, Music og Pictures til en annen partisjon. Lag en ny samlefolder på den andre partisjonen, og nye Documents, Music og Pictures foldere her. Så går du i Properties på orginalen og velger Location tab, og setter den til den nye folderen. Takk. for hjelp. Fikk flyttet documents, Music og Pictures, men det er fortsatt mange foldere og snarveier som ligger under C:\user\arr. Synes det er veldig uoversiktlig. Mange av foldere kommer jeg ikke innpå da jeg ikke får tilgang. Skulle vært en metode og flyttet alt på en gang. Endret 24. januar 2010 av arr1000 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Mange av foldere kommer jeg ikke innpå da jeg ikke får tilgang. Skulle vært en metode og flyttet alt på en gang. Ta eierskap over mapper. http://support.microsoft.com/kb/308421/no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå