Delvis Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Har denne filmen på "Dvd". Men da jeg så den på NRK for en del år siden, mener jeg det var scener der som jeg ikke ser igjen på den jeg har. Feks mener jeg at tidlig i filmen, så var der en scene der alle på galehuset hadde gebissene sine liggende i en vannmugge eller hva det var. Og om morgenen bare grabbet de hver sitt gebiss oppi der. Kan noen bekrefte eller forklare meg dette? Er der ulike versjoner, der visse scener er utelatt på noen, eller er det jeg som blander sammen med en annen film? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg kjøpte denne filmen på platekompaniet for noen månder siden. Den scenen du beskriver er jeg 99% sikker på at ikke befinner seg i den versjonen jeg kjøpte. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Den finnes ikke på min DVD heller. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 IMDB nevner ingen alternate versions for Gjøkeredet. Kun én runtime er oppgitt, 133 minutt, så da er det stor sannsynlighet for at det finnes bare én cut. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Hmm. Javel. Hva i allverden er det fgor en film jeg blander sammen med da? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Spør i Film ID-tråden. Kunne vært interessant å vite. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Javel, det skal jeg gjøre. Edit: Problemet med å spørre der, er bare at innlegget fort drunkner i andre som kommer og havner i bakleksa. Dermed blir det kanskje ikke lagt merke til av noen som vet det og er innom tråden litt senere. Hadde hatt mer tro på å følge opp spørsmålet her. Men det er vel ikke lov det.. Endret 27. januar 2010 av groenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå