Roadrunner94 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 hei. jeg skal overklokke prossoren og vet ikke kor jeg får tak i overklokkings program som er sikkert. Intel Pentium D er prossoren. takk for all svar Lenke til kommentar
HValder Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) CPU-Z www.cpuid.com - Viser info om komponentane i pcen. CoreTemp - www.alcpu.com/coretemp - Måler temperatur på Intel-prosessorar. Edit: Coretemp er ikkje støtta av Pentium D. Prime95 - www.mersenne.org/freesoft - Tungt belastning av alle kjerner, for å teste om OC er stabil. Muleg det finnast gode verktøy for å overklokke via Windows, men eg foretrekker å gjere det i BIOS. Hviken CPU-kjølar har du? Endret 23. januar 2010 av HValder Lenke til kommentar
meeg Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Eneste "program" som duger til overklokking er bios. Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) jeg har stock prosseror kjøler men den holder en stabile 35-40 grader uten belasting og 45-60 grader med belasting. hvordan overklokke man CPUen fra BIOS BIOS versjon 6.00 SMBIOS versjon 2.4 Endret 24. januar 2010 av BMWfan15 Lenke til kommentar
meeg Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det hjelper veldig hvis du sier hvilket hovedkort du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå