sierra93 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hei kjøpte et spill fra ps store online men finner ikke dette spillet igjen det er lastet ned og instlert,men det ligger ikke under spill Noen som har en formening hvor dette legger seg? Har jeg gjort noe feil,gikk inn på store fant spille jeg skulle ha gikk på buy la inn visa nr trykte på download og spille ble lastet ned så ble det instalert men finner det ikke igjen etter dette Lenke til kommentar
Largie Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hvilket spill kjøpte du da? Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Lastet først ned battlefield demo så når det var slutt kjøpte jeg den du unlocker hele spillet Lenke til kommentar
Largie Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det var rart. I PSN butikken, ser du en rød logo nederst til høyre på Battlefield 1943? Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Ja det er en sånn rød pose med trekant runding firkant og kryss Så har jeg gått inn på Transaction history så står det 23/01/2010 Wallet funding 100 kr 23/01/2010 product purchase 99 kr 23/01/2010 wallet funding 99 kr Har jeg brukt nesten 300 kr her da? Endret 24. januar 2010 av sierra93 Lenke til kommentar
Largie Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Nei, du har puttet inn 199 kr på PSN kontoen og brukt 99 kr på produktet. Klikk på spillet engang til med den røde posen. Last ned det en gang til og prøve å installer. Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Når jeg gjør det så kommer det opp laster med spill og etter det så går den rett over på instalerer spill så trykker jeg runding for og komme tilbake men etter det finner jeg det ikke Når jeg kommer til spillet så får jeg bare en knapp under spillet som det står preview på og ikke download Endret 24. januar 2010 av sierra93 Lenke til kommentar
Largie Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har jeg aldri opplevd... Ville ringt PS3 kundesupport Hvis du ser etter hjelp med PlayStation®-produkter, har vi et stort utvalg av informasjon i delen Hjelp og støtte. Den er utformet for å gi svar på nesten alle spørsmål du måtte ha, fra omfattende guider til vanlige spørsmål og håndbøker. Hvis du har et spørsmål som ikke besvares i Hjelp og støtte-delen, kan du kontakte oss på en av følgende måter. Telefon Ring kundeservice på 81 55 09 70. Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Må jeg laste ned demo først? Når jeg kommer til spillet så får jeg bare en knapp under spillet som det står preview på og ikke download Går jeg inn på download list så legger det der under Battlefield 1943 full game unlock Trykker jeg på download der så går det to sek så er den ferdig med det og går rett på instalering fullført filen er på 6kb Endret 24. januar 2010 av sierra93 Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Jeg vil tro du bare starter demoen (som sannsynligvis ikke bare er en demo lenger), i og med at det er en full game unlock du har kjøpt. I demoen var det sikkert en del restriksjoner, og du kunne i velge alt som var der. Ved en full game unlock blir alt unlocket, og du kan spille hele spillet. Edit: typo Endret 24. januar 2010 av Blodappelsin Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Takker for alle svar Lastet ned demo en gang til så ble det fullversjon :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå