Oxygen 07-12 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Sett bort fra Death Knight, og rogue har jeg liten erfaring med tror jeg at det vil se slik ut: 1. Hunter 2. Paladin 3. Warlock 4. Mage 5. Druid 6. Warrior 7. Shaman 8. Priest Lenke til kommentar
KAS Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Fikk litt deja-vu da jeg så denne tråden. Det ble diskutert for ikke så lenge siden. Du kan jo ta en titt der for noen synspunkter Clicky Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Shaman Hunter Rogue Priest Warrior men mye har endret seg i det siste, som heirloom items er kommet på market. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Death knight Paladin Hunter Rogue Priest Mage xx Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ser dere har paladin høyt oppe. Hvorfor det? Du har jo sånn to spells fram til level 50 eller noe. Anyways, her er min liste. Deathknight (Blood) Hunter (Beast master) Warlock (Affliction) Rogue (Sub/Combat) Shaman (Elemental) Druid (Feral/Balance) Mage (Frost) Priest (Shadow) Warrior (Arms) Paladin (Retri) Lenke til kommentar
opar Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Fordi at man som paladin kan facerolle hardt med å pulle inn 20 mobs, gjøre litt AoE og single targete ned mobs fort. Man healer seg selv med seals, man kan også kaste FoL om det går dårlig. Og sist men ikke minst, vi har 2-3 OH SHIT knapper i shields og LoH. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hva skjer med at folk har priest langt nede egentlig? Har en shadowpriest i lvl 47 og må si at det gikk like fort som frost mage'n min. Eneste forskjellen er at mage klarer seg bedre mot 2+ mobs. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Vil rangere noe rundt her, basert på erfaring fra samtlige klasser til 60-70 og snart 4 til 80 Alle klasser har lite nedetid nå og dreper relativt fort, så jeg rangerer etter mulighet til å solo grp quests. Synes disse er de som er best og skiller seg mest ut: Deathknight/pala kan soloe omtrent alt av grp quests helt opp til 80 Druid soloer mer enn mage/lock, mindre enn dk/pala Mage/lock solo det som ikke er immune til root/fear Hunter kan soloe kitable og evt la petet tanke så lenge moben ikke har for mye hp Resten er omtrent på det samme, ok til dårlig til å solo grp-quests Shaman har mulighet for heals Arms warr er ikke særlig bra til å solo vanskelige mobs, prot kan solo en del Priest har fear og muligheten til å kite litt. Rogue kan omtrent ikke soloe en dritt, kun det som dør fort nok til at evasion holder deg i live. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har alle klassene over level 70 og min mening er da: Deathknight med bloodspec. LETT 1st. og det KAN man ikke si imot. Warlock Affliction. (ingen downtime med tap/haunt.) Paladin Retri selvfølgelig. :| Hunter BM. Shaman Enhancement. Druid (feral for lite downtime) Mage Fire/Frost Priest Shadow, går BETRAKTLIG mye fortere 70+, før er det manaprob. Warrior Arms. Rogue Combat. Sist, iallefall 70+ KLEIN survivability. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg vil si: Enhance Shammy (Erfaring!) Hunter (Survival ATM) Rogue Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Mage Fire AoE-leving på første, deretter Unholy DK. For min del iallefall. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nå med random dungeon vil jeg si at classes med mulighet for hybrid scorer godt, mao lite aktuelt med Rogue, mage warlock og hunter. Noe som kan enten heale eller dpse\tanke, da får du queue rimelig fort. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) for meg blir det følgende(etter erfaring) death knight shaman hunter druid warrior rogue En ting jeg lurer på. Hvorfor skriver alle enh shaman er enkelt? Er det fordi de fleste går enh og ikke har prøvd elemental? Ikke misforstå, sier ikke at enh er vanskelig. Bare lurer på om folk mener elemental er vanskeligere enn enh. Endret 2. februar 2010 av .Butthead. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Alle klasser med en tank spec, aka druid, war, pala, dk lvler fort omdagen med LFD systemet. Etter lvl 70 lønner det seg å queste. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Druid hadde jeg glemt. Men er faktisk nesten jævlig å tanke med druid i low lvls, de gjør så ufattelig lite damage i forhold til alle andre. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 hunter palla warlock priest warrior mage rogue har ikke prøvde shamman og druid... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fra 70 til 80 av dei charsa eg har på 80 (og det er jo endel) var rangeringa slik for min del: Retpala - prenerf Frostmage - kan vere urettferdig høgt oppe då eg levla ilag med en hunterkompis. Dk - gikk unna, men hadde sjølsagt ikkje samme gearutgangspunktet ved ding 70 som endel av dei andre charsa mine. Boomkin - dengte alt og alle, utenom fisken i zuldrak =) Enhance shammy - Soloa seriøst alt utenom arena i zuldrak ^^ (Eg ser då vekk ifra hissige group-q's i icecrown og peaks). Shadowpriest - Godt geara, men det gikk egentlig litt for seint i forhold til andre ting. Lock og hunter har eg enda ikkje prøvd til 80. Warrior og rogue også forsåvidt. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kan bekrefte at som ele shammy så tar du zuldrak group quests solo bortsett fra ring of blood northrend version. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Har levlet 5 chars til 80 og 3-4 andre klasser til 75-ish. Etter mine erfaringer: Paladin (Retri) Hunter (MM/Surv. BM er ikke like effektivt) Warlock (Destruction) Mage (Arcane) Death Knight (Blood)/Mage (Frost) Warrior (Arms)/Shaman (Elemental/Enhancement) Rogue (Subtlety/Mutilate, Combat sucks imo)/Druid (Balance) Priest (Shadow, utrolig lite mana effektiv)/Mage (Fire)/Rogue (Combat) Endret 2. februar 2010 av Exsecror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå