Gjest medlem-83883 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Gratulerer så meget med anskaffelsen. Selv er jeg på vei til å oppgradere fra A700 til A850 med CZ 16-35 f/2.8. Lenke til kommentar
Allart Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Gratulerer med kjøpet. Jeg tror du vil få glede av investeringen. Håper du kan dele noen av blinkskuddene med oss i fremtiden. For å si det slik, det vil nok ta ei stund. Det skjønner du. Så er det det at jeg har en forestilling, det vil si jeg har to. Den ene er forsåvidt grei nok, som nevnt før, scenografivinklingen. men det spørs om miljøet her vest er for sart...... Den andre handler om å "finne opp kruttet på nytt". Mer tør jeg ikke gå inn på dette for de fleste her inne på forum er faglig for dyktige for meg. jeg må gjøre det på min måte. Blir det noe ut av dette så dukker jeg opp, enten her eller via noe annet. Takk for komplimentet! Lenke til kommentar
Allart Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Gratulerer så meget med anskaffelsen. Selv er jeg på vei til å oppgradere fra A700 til A850 med CZ 16-35 f/2.8. Takker! Det er faktisk spennende dette, jeg opplever at det er fler som har tenkt som meg: "Det rør på seg" som svensken sa. Hvis noen skulle ha lyst på en vinkling på test av A850/900 på fransk, så kan kanskje det være interessant? Franskmenn er ekstreme i detalj og analyser, noen ganger nesten manisk………på godt og vondt, synes nå jeg, men i slike oversettelser benytter jeg meg av Google Translate: http://translate.google.com/ og da går det snublende men stort sett brukbart. I alle fall en omfattende test her: http://www.presence-pc.com/tests/Sony-Alpha-900-22856/ Jeg har ikke rukket gjennom hele ennå men den ser bra ut. Endret 29. januar 2010 av Allart Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har vært innom den franske testen der tidligere, samt en del andre. Årsaken til at jeg kommer til å gå for A850 over A900, er at A900 ikke tilbyr noe jeg har bruk for i forhold til A850. Prisdifferansen kan jeg heller bruke på et vertikalgrep og et ekstra batteri. Gleder meg enormt til jeg kan trykke på "Bestill" knappen, men før den tid må det selges litt gammelt utstyr. Lenke til kommentar
Allart Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Har vært innom den franske testen der tidligere, samt en del andre. Årsaken til at jeg kommer til å gå for A850 over A900, er at A900 ikke tilbyr noe jeg har bruk for i forhold til A850. Prisdifferansen kan jeg heller bruke på et vertikalgrep og et ekstra batteri. Gleder meg enormt til jeg kan trykke på "Bestill" knappen, men før den tid må det selges litt gammelt utstyr. Håper det går fint med dine salg. Jeg prioriterte søkeren. Prioriteringen kostet meg ca. kr. 4000.- men ellers er jeg uten forbehold enig med deg. Jeg valgte jeg bort et tilbud på brukt Sony 85 F1,4. Den avgjørelsen må jeg leve med ei stund. Hvis objektivet ikke er solgt til jeg "finner ut av saker og ting" blir antagelig det neste kjøp. På den andre siden er objektivet atraktivt så det forsvinner nok raskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå