larsingedude Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hei, jeg har ett .img windows 7 fil på pcn. Hvordan kan jeg installere denne på min netbook? Min netbook har for tiden ubuntu 9.10 installert. Acer Aspire One. Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hva med å lese denne? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei, jeg har ett .img windows 7 fil på pcn. Hvordan kan jeg installere denne på min netbook? Min netbook har for tiden ubuntu 9.10 installert. Acer Aspire One. Håper noen kan hjelpe meg Du er på feil forumdel. Men du kan enten bruke CD-rom eller USB (minnepenn) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Brenn .img-filen ut på en DVD. Bruk ImgBurn of brenn som "Image to Disc". Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Acer Aspire One har ikke CD-ROM. Bruk minnepenn eller ekstern CD-ROM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå