Ripz911 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hei hei. Jeg har fått et utrolig irriterende problem med min SE W580i (one call). Jeg kan nå motta meldinger, men ikke sende. På displayet mitt vises symbolet for "melding sendes" som vanligvis vises i 2-3 sekunder etter man har sendt en melding, men i mitt tilfelle har vært på nå i 2 dager. Prøver jeg å sende en melding nå så legger den seg i utboxen, og statusen på meldingen er "satt i kø". Har googlet en del etter lignende problemer, men fant kun løsninger som gikk på å bytte meldingssentralnummeret (mitt er satt på +4747919000, som ifølge once call er riktig). Jeg har også valgt "linjesvitsjet" SMS-tilgang på datakommunikasjonsmenyen på instillingene på telefonen. Jeg aner ikke hva som er feil , så jeg håper dere kan hjelpe meg. Beklager for en litt dårlig formulert tråd :/ Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Har vært igjennom det samme, og da hjalp det faktisk å bare fjerne batteriet en times tid. Var dog ikke samme mobil som du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå