Gå til innhold

Ny telefon. Iphone?

Anbefalte innlegg

Trenger en ny telefon snart. Min fire år gamle sony ericsson w810i (eller noe sånt) har begynt å klikke fullstendig.Har kjempelenge hatt lyst på iphone, men er usikker om den er noe særlig siden noen sier den bare er dårlig. Dessuten har jeg netopp byttet abbonnement fra telenor til tele2 (gjort av pappa). Så da må jeg vel bytte abonnement til telenor eller netcom hvis jeg skal ha iphone? Hvor mye må jeg betale sånn ca for en iphone?

Hva er fordeler og ulemper ved iphone?

Hvis noen mener jeg heller burde kjøpe en annen telefon, hvilken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt en iPhone 3GS siden i fjor sommmer, er fornøyd med den, mye fancy ting&tang på den, tydelig og stor skjerm, lett å bruke og bli vant med, grei nettleser og spill, og den kan bruke trådløst nettverk om du skulle ønske det. Grei lyd i mp3 spillerdelen.

Det er i allefall to minus med den.

1. Den har et drita dårlig mp3-spiller system, du er nødt til å legge innpå musikk og film via iTunes, noe som suger maksimalt!

2. Dårlig batterikapasitet.

Lenke til kommentar

Kan du ikke bytte til Telenor Frihet når du bestiller telefonen?

Er helt enig i at iPhone har for dårlig batterikapasitet i forhold til hvordan man faktisk bruker telefonen. Men det samme gjelder alle andre smarttelefoner som folk bruker på samme måten, og iPhone kommer slett ikke noe dårligere ut enn de.

Lenke til kommentar

Hmm. Ikke vet jeg om det går ann. Har ikke å mye peiling på dette. Men når jeg kommer innpå http://nettbutikk.telenor.no/OrderCheckout...54-bfc7cae1e28e, skriver jeg inn mitt mobilnummer og så har jeg telenorabonnement når jeg får telefonen?

Står at minste totalpris blir 5078 første år. Regner med dette er inludert alt? Og månesprise på 199 er bare første året, sant?

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvordan internett fungerer på iphone. Er det internett uansett hvor man er eller må man ha et nettverk? Hvis man kan bruke det uansett hvor man er, hvordan er det med pris da? Hvilket abonnement man bør velge når man bestiller iphone hos telenor? Hva er superprat-abonnementet? Kan ikke noen forklare meg alt dette. Sjønner ingenting, jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...