ole Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Har en del overflødig skinn etter vektreduksjon. Trener 3 ganger i uka (mage, armer, og bein). Samt 30 min løping hver gang. Men hvordan blir jeg kvitt dette overflødige skinnet? Har hørt at olje med mye alger og E vitamin kan hjelpe til. Noen som har erfaringer rundt dette, eller har noen andre tips? Bortsett ifra bukplastikk. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Huden vil vel gå trekke seg sammen i og med at den er såpass elastisk som den er, men det kan jo ta litt tid. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det kommer helt an på hvor mye du har gått ned i vekt. Om du har vært overvektig som fy å har slanket vekk mye så kan det være at du må operere bort den overflødige huden. Snakk med en lege Lenke til kommentar
ole Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Oki, takk for svar Er minus 50 kg, på 12 mnd. Tror dere jeg har sjans på og få dekket operasjon? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Gratulerer! Du burde sikkert vente ihvertfall 1 år å se om huden blir strammere. Hvor lenge du har vært overvektig og hvor gammel du er har innvirkning på om huden går tilbake til normalt . Tror ikke du får dekket en operasjon med mindre den løse huden er til hinder for ett normalt liv Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ingen tips?Aspirin og en saks. Er minus 50 kg, på 12 mnd.Nice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå