Complexity Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Vil lyden på fisen bli anneledes om man f.eks svelger en oppløselig ball med helium? eventuelt fyrer helium rett inn i brunøyet? Ingen planer om å teste ut altså, bare ren nysjerrighet Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Om eg skulle få tak i helium skal eg prøve, og gi deg full tilbakemelding. Har ikkje nokon på YouTube prøvd dette tror du? Prøv å søke etter Helium fart eller noko. Vedder på det. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Har prøvd å søke en del, ikke funnet noe vettig. Fant noen som sporte om det samme på yahoo answers, men ikke så mye svar å få ut av det. Tenkte dere smarte folk her inne kansje viste en del om helium å hvordan den funker mvh frekvens å vibrasjoner å slikt Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 vel i teorien så skal jo dette stemme, en fis er jo vibrasjoner som oppstår når luft beveger seg gjennom tarmen/anus eller noe sånnt. tale er jo det samme bare den andre veien. så sånn i teorien så skal man få en fis med høyere tone. Lenke til kommentar
Sv3tt Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 haha, det hadde vært priceless Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Hold oss oppdatert om/når du finner ut noe mer! Ps. Film/ta det opp om du prøver. Heliumballonger får man på Peppes og Dolly Dimpels o.l men vet ikke om en ballong er nok til en solid braker. Endret 24. januar 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg kan ordne helium, ingen problem, men ikke sjangs at jeg klemmer det opp anus Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hvis du ikke er villig til å ta en for the team, kan du jo sende det inn til Mythbusters. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Skulle tro det funket med rap også. Dersom man svelger masse helium. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg hadde lett vært prøvekanin ^^ Lenke til kommentar
Special P Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Tviler på at det fungerer. Man har jo tross alt ikke et stemmebånd i anus. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Men fiseringen funker jo på samme måte som stemmebandet, vibrerer. Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hmm mine innlegg.. Dette er meget intressant! Lenke til kommentar
laurell Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 hahaha, beste topic evah! :!: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 om helium virker, så må Anti-Helium (sulphurhexafluoride) og testes Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Haha, tenk å høre en sånn i klasserommet :!: Kommer til å høres ut som om danskebåten passerer rett utenfor døren! Lenke til kommentar
Special P Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Men fiseringen funker jo på samme måte som stemmebandet, vibrerer. Vet ikke hvordan fysikken er i din anus, men min klarer hvertfall ikke vibrere like fint som et stemmebånd. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg leste feil og leste "Helmelk i anus?". Men artig om noen vil prøve dette altså, helium mener jeg. Ikke helmelk. Lenke til kommentar
Buskleif Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 En som fyller opp med helium http://www.youtube.com/watch?v=v502eDqVOko Det lekker litt ut men lyden virker å være normal. Mulig han har slangen så langt opp i tarmen at det bare er vanlig gass som blir trykket ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå